bad!

sha!

ska berätta lite om dagen..
börja med att jag vaknade av farsan runt halv 11..
så jag gick upp satte på datan och kläder.. och började chatta.. efter ett tag frågade mamma mig om jag skulle med och bada... hon sa då att vi skulle bada på östnora.. men efter lite gnäll så åkte vi till nicksta hehe.. anton (bror) och två av hans kompisar va där så jag tog med mig jeppe... och tobbe va oxå med (bror) men iallafall när vi va där så hoppa vi i vattnet och simmade till hopptornet.. det va svinnvarmt.. tjocktnice.. men iallafall så möte vi anton och hans kompisar vid bron. ja vi hoppade vel hela tiden..
men sen när jag och jeppe va uppe på tian, så började jag skratta och jeppe fattade ingenting haha. men iallafall ajjg förklarde till han.. det va att hans badbrollor hade sprukit hela väggen hehe fett kul. + att han tyckte att ett par tjejer va snygga som va där XD det tyckte han ve pinsamt hehe (A) men iallafall så vi hoppade ner frn tian och simmadde tbz tillstranden.. som tur va så hade morsan packat ner ett par till badbrallor i väskan.. hehe
han tog på sig dom och vi simmade direkt tbx till hopptornet...
när vi va där träffade jag en kompis som heter alex som hade med sig några vänner.. hehe. då blev man kallad fjortis.. hmm inte e jag de :S inte ens i närheten inte ens klädd still som en fjortis och lysnar inte ¨sån musik hehe. men iallafall vi hoppade och sen blev det lång tråkigt så vi simmade tbx..
då gick vi på en gång och köpte glass.. eller ahh vi köpte "slush" hehe gott gott.. (A)
men iallafall så började det att mulra och åska så vi gittade hem allihop..

när jag va hemma så satte jag på en gång på datan och började chatta..
jag va hungrig så jag gnällde på mamma att vi skulle köpa mat skulle bli pizza. hehe men men efter ett tag så fick jag henne  iallafall att åka ivägg med mig och köpa mat..
vi började med att köpa mat till henne i handen fett jobbigt att åka ditt.. hehe. hon skulle ha sushi eller vad det heter..
men iallafall så på väggen hem stana vi vid vh och köpte våra saker till alla andra i familjen..
och nu sitter jag här...
har ingenting att skriva nu.. kanske skriver lite ikväll
men ni får ha det bra...

pjössar ejan vjiiktor :D<3

Kommentarer
Postat av: Karin

taaack :D hihi <3

2008-08-02 @ 15:33:27
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0