:D

sry att jag itne skrivit på hundra år hehe... men ahh ska försöka skriva lite mera nu men det blir så tråkigt när man bara skriver om skolan hehe... men iallafall så va vi vid rudan med skolan idag... skit tråkigt mina skor blev svarta iställe för vita..... skit blötta och sånt tråkigt vi blev även attackerade av gettingar 24/7... men men när jag kom hem så vandrade jag med jeppe hem...vi snacka lite om sosso en tjej han gilla och så..
när vi gick förbi hans hus så skiljde vi oss åt och jag gick själv.. men men när jag kom hem så satte jag mig vid datan... satt där tills pappa kom.. nrä han kom åkte han på en gång men viste inte varför.. men när han kom hem igen efter 3 minuter så hade han vart och hämtat mitt cykel lager:D:D:D
äntligen säger jag abra!!!! ha längtat s¨jälöva mycke asså sammy har blivit grym på hojja och jag ligger efter som fan.. men men jag kommer nog igång....
mer har jag itne gjort idag... senare ikväll går jag ut kasnke och träffar en :D
sen imorn blire att hojja med sammy om det inte regnar som fan...nice nice
äntligen kan jag hojjjjjjjjja!!!!

har ingen bild men dagens outfit fick bli
jeans lite puffiga och tröja med dragkedja som vanlig och en brun grön dc tröja... mot kvällen blire brun dc tröja iställe... den gröna e ful.. men men

hare bra har inge mer att skriva !

Kommentarer
Postat av: Sammyboooy

du ska ju hojja även om de regnar sa du ju xD :D

2008-08-22 @ 23:12:04
URL: http://hejjaghetersammy.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha, blogga mera :D

2008-08-23 @ 15:58:40
URL: http://kajsawermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0