...

sha!

idag har itne hänt så mycke kan berätta lite..
vaknade runt 10.00 orkade inte gå upp men jaa, jag blev tvungen för jag va tvungen att gå på toa haha xD för pappa gör om badrummet här uppe så finns ingen toa.. suck*
men iallafall så satte jag mig vid datan som vanligt.. hehe. men min skärm va helt jälva buggad den va rosa och det gick itne och fixa med inställningarna eller  sladen..
så jag pallade verkligen itne sitta där hehe. det bara lös i ögonen XD så jag gick och duschade.. för karin ska ju komma ikväll.. mhmmmm.. sen anton fick damp för han ville ha hårspräjen men jag väggra uppna ville ju duscha klart först haha xD. men jag blev klar rätt snabbt.. för att jagb lev så sträsad... hehe. men men han fick iallfall sin hår spräj och jag undra varför han hade så bråttom det va för att hans hår skulle förstöras annars just i den sekunden.. *Hmm*
men iallafall så skulle mamma skjus han till vh. och sen åka till bilteam och eko i länna så jag följde med..

när vi kom till länna som vi började med så gcik vi in i eko. hehehh vi köpte inte någontinf förutom snus till farsan haha xD.. kändes töntigt.. men iallafall så träffade jag sofi i kassen hälsa och sen gick hehe..
sen åkte vi vidare mot biltema där vi skulle kolla saker till badrummet haha jag och mamma hittade ingenting på skit läönge hehe så det tog ett tag.. men men (A)
nu när jag kom hem satte jag på xboxet men orkade itne sitta så länge så jag hämtade en ny skärm nere i källaren efter som att den andra va bugg.. mer har jag inte gjort..
ikväll kommer karin.. mys mys.

Dagens låt är:  Eyes Set To Kill - Liar In The Glass
Dagens frisyr är: ful... </3
Dagens saknad är; cyklingen och karin.. :D<3
Dagens vill ha är; styrlager så jag kan hojja.. :D
Dagens längtan är; karin <3
Dagens klädsel är; cheap monday jeans (tajta),  röd t-shirt, karins favvo långärmade.. :D<3 (för att jävlas ikväll)
Dagens köp är; inegnting..
Dagens bästa är; jag själv så klart
Dagens sämsta är; mitt hår... </3

DAGENS LÅT: eyes set to kill - liar in the glass


det här blir nog det ända inlägget för idag.. så..
hare nice..
sha!

pjössar ejan vjiiktor :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0