förlåt hehe

sorry att jag typ inte har skrivit på en vecka men har inte haft så mycke tid... har vart med nathaLITEN hela vecka och så... men men iallafall så va det skola idag det va en lugn dag asså... skön skön va för det mest med nathaliten... men men den kändes jätte kort bara för vi har bara två riktiga lektioner sen har vi bara bild, lunch,slöjd och sen idrott
så det e skönt som fan :) men men
idag kunde jag inte vara med nathalie för att hon skulle till sin pappa (surt) men jag klarar mig vel! kasnke drar till stuvsta en stund sen om jga hinner eller har tid och om så klart samOne kan.. !

annars blire vel att dunka musik på högsta volym och bara tare lungt haha

imorn blire skogås jam SHIT VA NICE DET SKA BLI. ska se om sammy ska med annars blire med sebbe ;)
samma sak på söndagen då e det oxå jam sen senare mot kvällen tror jag nog att jag ska vara med nathalie eller något sånt skojjjjjigt :) för hon kommer hem på söndagen för er som inte fattade det.... men men

om drygt fyra veckor så ska jag nog följa med typ derby match med pierrrre fan vad nice ska nog filma lite på dom som slås haha :D jag orkar inte bråka nu... vill va hel när jag kommer hem haha :P
och man kan ju itne säga för mycke bara för att morsan läser bloggen haha  xD driver FÖRLÅT MAMMA XD

igår fick jag oxå en tröja... den va vel halv fin, men äckligt skön att ha på sig så den hehåller jag...
jag har även fot en ny mobil nu i veckan. så det e bara bomba numren om ni fortfarande läser :)

laddade oxå ner anton & affe och affe & söder låtar i veckan nice nice

bjuder på en bild på mobilen och en låt av affe och söder!

LÄNKEN PÅ MOBILEN:

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000NA4nPNVg?ProductID=QYnD4QFHxMUAAAEWe40xgHgD&CatalogCategoryID=i77D4QFHyjoAAAEOHjBZtSw5


Affe & Söder - Till Er Som Inte Vet


tyngsta låten ever.... men men har inte så mycke mer att skriva ska nog börja skriva igen för det va kul nu haha xD

blirnog många inlägg nu :) 1-2 om dagen så att ni vet.. !
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Karin

ÄNTLIGEN lite liv i din lillalilla blogg .. :)



du, jag vet en sak du inte borde göra på matchen ...

... dö inte :)

2008-08-29 @ 16:39:50
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0