igår o idaggg :D

sha!


sorry att jag inte har skrivit någonting men jag har vart med pierre och vart upptagen med en annan massa skit...

men går dag såg ut så här!

började med att pierre cyklade hit.. han plingade på precis när jags tog och borsta tänderna haha :D

men efter att jag borstat klart så gick vi upp på mitt rum.. ett tag bara satt vi där sen kom vi på att vi kunde ladda ner FL Studio till mig :D

så vi gick in på den sidan och försökte ladda ner. vi gjorde fel varenda gång men vi viste inte vad det va haha xD

men iallafall så satt vi och klurade samtidigt som vi va inne på youtube och kolla massa sjuka klipp haha

men iallafall så tröttnade vi efter ett tag och gick ner till konsum och köpte en varsin glass och en redbull gott gott :D
men sen bara gick vi runt och tog det lungt... sen när vi ätit upp glassen så började vi gå mot pierre!
när vi kom hem till han så lekte vi bara lite i FL Studio... inget mer ;)
så vi lunkade vidare till konsum igen hahhha XD
då köpte jag mig en sprite och pierre en redbull och en marabou haha xD svullarna :)
men vi satte oss bara där en rätt lång tid faktist bara snacka ahah... när vi suttit där ett bra tag så kom rappe, erik och johan trevlig trevligt... vi snackade lite med dom sen va dom tvungna att gå till bussen igen :)
sen satt vi drygt 2 minuter sen gick vi hem till mig!
då vi oxå försökte att klura med FL Studio. då jag råka trycka på något så att det funka hahahaha xD vet inte var men det va GRYMT  haha :D
så då satt vi så klart och vänta på att det skulle bli klart medans kolla vi massa på youtube och så.
när det va klart började vi leka med det... inget bra blev gjort... det e så mesig ljud i demot... men men vi skulle tydligen få det riktiga gratis iställe för att betalla 7000 :S äckligt nice ju XD
men men sen va han tvungen att gå hem så jag följde han en bit på hojjen, på mammas hojj... jävlar vad snabbt den gickkan jag säga hahahhaha xD shit!
men iallafall så sa jag hej då till han lite snabbt och sen hojjade jag hem... när jag kom hem så lekte jag med FL Studio och lysna på massa sköna låtar på youtube så började ajg ladda ner...
det va nog det ända jag gjorde på hela kvällen/natten... sen precis när jag skulle stänga av datan så plingade att nerladdningen va klar :D
men jag orkade itne lyssna men det va i allafall 221 hardstyle låtar haha. grymt! just nu sitter jag och lysnar på en efter en :) 12 än så länge hehe.. men men det va går dagen de!

idag har jag faktist inga planer ska snacka med farsan och se när min hojj kommer tbx :) men men
här är i allafall dagens låt IGÅR!!!
ÄCKLIGT BRA LÅT HELT SÄRRIÖST !!!!! LYSSNA HELA DENE  ÄCKLIGT BRA!!!!!!!!!!
en mix från Deepforces

paxi - fixi (deepforces mix)



DEN BÖRJAR DRYGT VID 30 SEK !!!!!!!!!

ha en bra dag.... :D

dagens låt och klädsel och allt sånt jälva skit kommer senare !

Kommentarer
Postat av: Helle

hahaha tja :)

aha jo jag mår typ illa :/ inte kul. börjar typ bli sjuk...

2008-08-16 @ 18:41:36
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0