kyckor igen...

sha!

kan säga att dagen började äckligt bra men senare blev det sämra....
ska berätta lite om dagen..
började med att jag gick upp vid nio. gjorde mig i ordning sen åkte jag direkt och tog halv 10 tåget mot skogås.. på stationen så träffade jag en annan kille som brukar va i skogås.. nice nice. vi snacka vel lite och sen gick vi av i skogås och snackade hela vägen till ramperna. där vi sedan skiljde oss åt han gick till sina kompisar och jag åt min/mina...

började med att jag och sebbe böt pedaler på min hojj för jag köpte nytt igår som inlägg innan.. hade bara inte orkat sätta på pedalerna.. så det gjorde vi lite fort och smidigt och sedan började vi hojja.. körde bara box jumpet. langade för det mesta bara 360s...

senare mot dagen kom cewe och fråga om jag skulle följa med mot dirten så jag kom efter och körde lite air i dirten och inge mer typ va lite trött...

imellan kommer jag inte ihåg så mycke men jag kommer i håg att jag åt mat. sen när jag kom till backa va rille och hans gäng där.. sen senare kom sammy. då gick direkt up mot dirten och köde lite.. fick för oss att tästa 360.. började på fjärde som jag gjort alla andra gånger.. men det funkade inte när dom gjort om hoppen.. för dom gjorde om hoppen för itne så länge sen.. men men det gick åt helvete. så fick sammy för sig att tästa 360 i tredje iställe... där man flygger som mäst.......... men men han gick först ut med en fett bail men han klara sig hahaha kulkul :D sedan kom jag som hppade av oxå och gled på rumpan ont som fan..!!!!! ett andra försök nästan samma sak fast andra sidan... ett tredje försök klarade med dunk.. fjärde försök dunk och landa med en fot femte försök klarade med dunk ! sen vet jag ärligt inte vad vi gjorde!

men senare mot dagen så skulle det bli tävling i highest air och best trick kollade lite på det sen åkte vi och skulle köpa mat till alla utom mig som redan hade ätit... men men jag följde med.. det va nogra som gick så vi åkte till ett ställa och streeta medans vi vänta på dom... så klart så ramlar jag och det e här det dåliga börjar. skulle göra en 180 ner från någon jälva grej och ramlarback och fasnar med foten någon stans och det vrids till.. så klart komer alla garvande och jag bara skriker som fan... lågg vel där i 10 min vad vet jag.. skrek gjorde jag iallafall........ svullan blev den men vi fortsatte... kunde inte gå så jag rullade/hoppade på en fot bort mot maten!
när dom satt och åt kände jag att det började göra ondare så dom som va klara åkte med mig till ramperna... sammy och adam tror jag det va... men men när vi kom där satte jag mig på en bänk och abra sörjde över foten...

direkt när sammy åkt ifrån mig för att kolla vart dom andra var så kom en kille som jobbar för childstore och frågar om jag ska ha en gratis tröja för det fanns bara två kvar.. jag blev chokad men klart som fan jag inte säger nej haha.. hade även fot rilles nya handtag han vann igår.. men men.. jag tackade för tröjan och sen åkt jag mot dirten och abra kollade på alla gryma sen ringde jag morsan och bad henne hämta mig.. så hon kom och sen åkte jag hem..

hemma så kollade min fot som hade blivit enorm och blå... jag duschade/åt mat/satt vid datan och nu har jag precis lindat in foten......... orkar inte skriva mer. här kommer bilde från dagen!


en 360 i mellan slingan i fjärde hoppet!


360 i mellan slingan fjärde hoppet


360 första försök i tredje hoppet i mellan sling
så blir det första gångerna!    (bail)


hojjen med nya delarna! rå smutt


ny delarna!
       

element tröjan jag fick där borta! rå smutt
   

min fina fot (MYCKE svullnare nu) lovar dig..!!
 

har inge mer att skriva nu så nu ska jag fortsätta snacka med nathaliten :)
ska nog snart sova så sov så gott och dröm om mig !

puss hej!


Kommentarer
Postat av: Sammmmuuu

Aj aj aj xD Din fot va göra sexig hörrö.. får ja smaka på den?

2008-08-31 @ 22:55:27
URL: http://hejjaghetersammy.blogg.se/
Postat av: Manda <3

Aj som fan x'D



Men krya på foten ;D

2008-09-02 @ 21:07:55
URL: http://xmandaaaax.blogg.se/
Postat av: Far

Bara kapa av och kasta bort...kroppen alltså, foten behåller vi!!

2008-09-03 @ 01:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0