minitomater...

... är nog det godaste som finns haha. Det e skit gott ju ahah.. men iallafall har jag igentligen inte ett ända jävla piss att skriva...
för jag har inte gjort något annat än att spela trummor, vart vid datan och snackat telefon med sandra hehe. 

men iallafall så fick jag mina låter jag hade bet rille ladda ner eller något... vad ska man säga haha han tyckte dom va bra och laddade ner och sedan skickade till mig för när jag skulle ladda ner så funkade det inte... den stanade så han fick ladda ner och skicka.. tacktack och varsågod för bandet hahaha xD 

Dagens låt: Brokencyde - I'm sorry, I am
Dagens frisyr: ofixat upp över allt haha xD
Dagens klädsel: cheap monday jeans tajta... och en Ès tröja... senare nu då mina vanliga byxor och en GAMMMMAL risigbasket tröja... ska ändå inte träffa någon
Dagens (kvällens)planer: inget kanske spela lite trummor, duscha och ringa sandra
Dagens händelse: ingenting!
Dagens längtan: imorn och lördag eller söndagen
Dagens dummaste: mina byxor... vill ha dom tajtare... dom e för stora... INTE BRA
Dagens saknad: SAMMMMMMMYYYYYYY OCH RILLLLLLLE :(
Dagens bästa: Rille som ladda ner mina låtar <3
Dagens vill ha: styrlager ännu en gång
Dagens tråkigaste: ALLT!
Dagens finaste: pappas nya hår haha XD
Dagens köp: inget
Dagens godis: inget, imorn blire choklad eller något
Dagens mat: Sallad nu på kvällen stuvade mackaroner och köttbullar
Dagens humör: sådär... ont i huvet

DAGENS LÅT:

I'm sorry, I am



Han som sjunger har nog det snyggaste hår som finns i hela världen.. hehe XD
     det är han i mitten, det är riktigt snyggt :)

men men det va allt från mig och mitt roliga liv... :D
snart åker farsan och kollar om det finns lager kasnke :D det blir fint :)

ha en bra dag!

/Viktor Larsson

Kommentarer
Postat av: Helle

tvätta brallorna, då brukar dom bli tightare ;D

<3

2008-08-14 @ 19:46:28
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/
Postat av: Sammiii

Saknar dig lillgubben <3 måste ju hojja någon gång nu.. synd att du e så seg på lagrtena xD haha PÖZZ <33

2008-08-14 @ 20:17:14
URL: http://hejjaghetersammy.blogg.se/
Postat av: Karin

eller så syr du in byxorna? det funkar också..

2008-08-14 @ 20:55:08
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Karin

hahahaha okej . annars så e ni smarta att om de blir fult så sprättar du bara upp de :) då har du nåt o roa dig med :)

eller så säger du åt henne att de ska va hela vägen runt ;P

2008-08-14 @ 21:32:06
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Helle

ah va skumt :O vissa jeans töjer sig iförsig. fett skumt.

Men, jaa eller hur!

Älska DC! forever. <3

2008-08-14 @ 23:11:26
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mäh! Dina byxor sitter ju typ tajt som korvskinn?! Du får ju inte ens upp dem över baken, haha!



Du, man ser inte vilket datum du skrivit i bloggen - eller är det jag som är blind?



Puss å kram från mor

2008-08-15 @ 13:07:21
Postat av: Helle

hahaha yeah :) precis stora tröjor ska de va. de e najs.

nej men va fan kickflip kan ta sig.. men de kan va att ja har dåligt tålamod också, vill sätta de direkt ^^

2008-08-15 @ 17:38:25
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0