Skogås JAM!

sha!

damn vilken chill dag det va idag på skogås jam asså... :D började med att jag åkte ditt ensam och träffade sedan sebb och matte och hans crew där borta..tjockt nice asså.. va även lite med dennis! fin fint!
vi bara kollade på saker att köpa från child och rite som va där!
slutade med att jag köpte en sadel och en sadel stolpe... och sedan ett par pedaler! nice som fan!
så när vi va klara med det så bara satt vi och bara kollade på alla som höll på att värma upp till tävlingen! as nice. dom e så jälva duktiga asså..

lite senare på dagen så kom sammy nice som fan.. men jag gick nästan på en gång och köpte mat....
det va så segt borta vid pizzan asså... alla fick sin pizza före skit surt.. men iallaflal så kom matte och hans crew till pizzan så fick vi våra jämn tidigt! men blev endå klar före och gick till backa mot ramperna!
när jag kom ditt så hade sammys tjej och rille och hans tjej kommit även en massa av sammys och rilles kompisar NICE...
vi kollade på tävlingen en hel del men senare mot kvällen så tränade vi lite i 6packs hoppen... efter som att jag inte hade med mig min hojj så lånnade jag en av sammys kompisars hojj och hojjade med! den va lite äcklig i början men man kom igång sörru... sen jälvar blev man på hugget och ångra till 100 % att man inte tog me sin hojj!
men men mer gjrde vi inte...

imorn blire oxå skogås jam då e det tävling i best trick in box jump och högst air i gb. och best trick in miniramp..
själv kanske man ska va med i best trick i boxjump vi får se. kasnke bangar ut.. men men vi får se vad som händer...

mer händer nog inte så jag säger vel stop här och går nog och lägger mig det blir en lång dag imorn och en tidig jälva morgon... så ni får vel sova så gott så får vi se om jag pallar skriva imorn eller om jag drar till nathalie en snabbis mot kvällen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rille, är det rickard i 7c?? :P xD

2008-08-31 @ 18:29:36
Postat av: Anonym

rille, är det rickard i 7c?? :P xD

2008-08-31 @ 18:29:47
Postat av: Karin

jaaa :D:D:D:D



hihi ovanligt.. tredje gången den blir blå stackarn (om inte fler ggr?:o )

okej, berätta mer :) haha skoja(a)

2008-08-31 @ 19:30:26
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0