tråkig dag.

sha!

idag ahr jag inte gjort ett jälva piss.. vaknade kvart i 12 och satte på datan på en gång..
viste itne ett piss vad jag skulle hitta på idag... så jag började chatta ett tag.. och sen gick jag typ till tven och kollade på någon film.. kommer inte ihåg vilken hehe...
efter filmen spelade jag xbox.. :)
men det blev så jälva långtråkigt så gick till datan igen.. men det va typ ingen kul inne så jag gick ner och lirrade trummor..
en riktigt gammal låt lärde jag mig tillback till blink 182 film längre ner..

här i mellan kommer jag inte alls ihåg vad jag gjorde men iallfall så ha jag precis kollat klart på live hojjning i gotland där martin söderström va med..
han va riktigt grym och blev as glad över sitt åk och blev en lycklig 2a..
han va riktigt grym..
men men nu har jag inge mer att säga..

morgon dagen:
vaknar..
antingen kanske vi åker iväg till dalarna
till leksandsommarland..
eller så ska jag va med karin
mer händer inte..

någ det ända inlägget för idag.. kort och tråkigt

men här e iallfall låten jag lärde mig IGEN på trummor.. inte svår alls men bara jävlkigt rolig att spela..
hehe lättaste jag kan och roligaste XD..

Blink 182 - Shut Up


mitt första punkrock band jag började lysna på gillar dom fortfarande hehe..

allt för mig idag..
hare nice.!
sha

pjössar ejan vjiiktor :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0