asså..!

sha!!!

asså särri, jah orkar fanitne med alla er som bara klaggar och klaggar hela jävla tiden på msn ! blir så jälva irreterad..!!!
ni blir liksom typ sur på mig för att jag gillar att hojja..
det e fan exakt som att cykla. !! typ, vad fan e det för mening att cykla.. tänker dom flesta.. !!! fotboll tänker jag,.. VAD `FAN E DET FÖR MENING MED DET VA!!! pengar tänker ni... men man kan fan känna as mycke på cykling..
samma med trummor..varför klaggarni på att jag spelar trummor och att gitarr e coolare!
OCCCCH. jag spelar vel trummor för att det e det jag har kännsla och tycker e roligast. !
har även fått komentarer om min klädstill som jag ska bytta till...
ish tajta byxor såna kna du vel fan itne köpa.. vadå int köpa jag gick in i den jälva butiken och köpte ett par byxor som JAG tyckte om jag skiter fakk i vad ni alla andra tycker jag trivs i såna klädder...

och cykeln e mitt liv.. så försök att inte ta i från mig cykel eller trummor.. då e mitt liv helt enkelt förstört kan man säga..
så käften och sköt er sjävla hela jälva särriöst..

tack..!

Kommentarer
Postat av: Anton

Men dom är lolz

2008-07-27 @ 22:07:00
URL: http://antonlarssson.blog.se
Postat av: Anton

2008-07-27 @ 22:08:36
URL: http://antonlarssson.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0