bad och design

SHA!

ska skriva lite om dagen!
vaknade runt 10.00 och satte på mig klädderna och sedan satte på datan men gick ner på toa medans datan laddar (intressant) men men.
när jag kom in på datan så skrev ingen för det va typ ingen inne (?) alla sov vel.. latta jävlar hehe
men iallafall så tröck jag upp min blogg och tyckte inte den va så snygg haha.. hade "nsbikesco" som i backrunden.. det e ett märke från mtb.. och jag kör inte ens mtb.. så jag bestämde mig för att göra om bloggen.
och så här blev den. :D
vad tycker ni, blev den bra eller dålig. :)
men iallafall så kom mamma upp lite senare nästan exakt när jag va klar med designen..
hon frågade om jag skulle med och bada på nicksta... jag sa jag vet inte. hon tyckte så klart det men men..
sen va ja tvungen att följa med henne ner och äta frukost du jag funderade på om jag skulle med eller inte.. det skulle bara va jag och anton och mamma.. (tråkigt) men sen så ringde anton jeppe. och han ville med så jag bestämde mig för att följa med så. jag gjorde lite mackor till lunch tog på mig badbrallor och sedan åkte vi :)

när vi var där så hoppade vi på en gång och SIMMADE till hopptornen så duktig. :D:D
så ni vet så va det mitt första bad i år hehe..
men iallafall det va varmare än vad jag trode.. men iallafall jag börja hoppa 5an sedan 7an sedan 10an... när jag gjort 10an några gånger så sa jeppe att han dykt från 5an så då ville jag va lite duktig så jag gick upp på 5an och dök fy fan vad läbbigt haha xD men iallafall gjorde det runt 3 gånger sen blev det för mycke (A) känndes som om jag skulle slå över hehe (A)...

men lite senare så hoppade vi lite vid bryggan.. jeppe fråga om jag kunde backotvolt ner från bryggan.. jag viste inte så jag va bara tvungen att tästa hahaha xD det funkade jag e så jävla duktig... (A) hehehehe
men iallafall när jag gick upp ville jag hem.. så jag gick och köpte en glass sen drog vi... nu e jag här och har absolut inget mer att skriva..
kanske ska till harry's cykel o motor. oich köpa nytt styr lager till hojjen som e pajj hehe

men det va allt för idag.

sha.!

pjössar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0