bio, SANDRA <33333333333

shaaa.
kom nyss hem från bion hehe. filmen va vel så där (jiddra inte med zohan) det va inte den bästa skulle nog häldre vilja se "step up 2 the street's" hehe... den värkar as bra... men men, innan filmer började gick vi till donken sandra åt en cheasburgare och jennifer samma och charlie en glass och jag inget va inge hungrig hehe... när dom käkat klart gick vi in och satte oss på båra platser... va typ 15 minuter kvar tills filmen börja så jag och sandra satt och lysan på musik och charli och jennifer vett jag fan vad dom gjorde hehe... men men till slut börjar filmen och jaa hände vel ite så mycke hehe vi kolla helt enkelt. hehe. efter filmen så skulle tjejerna på toa... FETT SEGA. hehe. men men efter gick vi till tåget där jag såg ahh koommer inte ihår alla jhennifer, evvy, karin, och hanna... sa hej och gick vidare hehe.. på tåget satt jag och lyssna på musik, och gjorde ingenting... alla va tysta hehe... men men när vi kom till vh så tog jag bussen hem sa hej då till sandra, gick på bussen, dom där andra karin och dom gick på samma buss vi prata inte någonting... hehe.. sa lite till evy, (simpas gammla tjej) och resten lysna jag på musik... nu e jag hemma tog en gorby och nu sitter jag här och har as tråkigtttttt ska snacka vidare med sandra nu så kasnke det blir kul igen hehe.. hareeee niceeee
shaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0