blää...

hejhej,
förlåt att jag inte skrev igår kom hem runt 1 och började snacka med älskling i telefon... så jag han itne hehe..
men men igår hände det inteså mycke vi kollade på filmen och jennifer va as rädd haha fett kul prata lite i pauserna.. och sandra va typ inte med hon satt ute och prata i tele.. as tråkigt va det att hon inte ville va med efter som att jag kom ditt för hennes skull hehe. men men det finns inte så mycke mer att berätta om igår vi gjorde inte så mycke... när filmen va slut åkte jag direkt hem fett läskigt att gå den långa bitten själv hehe.. fast fick sälskap av sandra,nikke och lina en bitt.. snällt snällt.. och när jag kom hem så sov alla och jag gick upp på rummet och ringde sandra som sagt.

idag har jag fan inte gjort ett piss jag har ätit frukost och gått på toa annars har jag bara suttit på mitt rum och gekkat mig... men men skriver ikväll knaske... om det händer något så skriver jag ikväll annars pallar jag fan inte haha.

hare nice
heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0