brolle,

sha,
igår skrev jag aldrig men det hände inte så mycke igentligen skulle jah  ju vara med sandra men det blev inte av. mamma och pappa tyckte det va försent att bara åka ditt och träffa henne en liten stund på en fredag kväll, vad spelar det förroll tänkte jag... men men, så efter som att jag inte kunde vara med sandra så va jag med rasmus brolin (brolle). vi gjorde inte så mycke först gick va bara runt och tog det lungt. men efter ett tag så träffade vi mimmi haha vi hade as kul med henne vi dansade bla. balett haha.
men hon va tyvär tvungan att gå in sen hon skulle se på film med sin pappa. så jag och brolle lunkade vidare... men men vi hittade inte på någonting så vi gick hem...
när jag va hemma satte jag mig vid datan och stängde av den efter 5 minuter. och snacka med sandra i telefon iställe.
men sen blev hon så jälva trött och somnade nästan i telefonen så vi la på...
jag satte igång min mp4a och lysnade på "danish" till sömns, han gör så jävla skön musik att somna till och bra musik över huvudtaget. han e grym helt enkelt hahaha XD.
men men det va nog inger.
idag ska jag nog träffa sandra. efter vett jag fan vad jag ska göra...

här e en bild på en cykel jag aksnke ska köpa vet inte än men kasnke blir den här

NS Metropolis 1, 2008


Danish - från andy till emma

Danish - om du vill (kenny diss)


från andy till emma e skön att sova till :)
den andra dissen till kenny e bara bra haha  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0