chill på strand och ny cykel delar..

sha!

kom nyss hem från en 2 timmars stund på stranden..
vi var p östnora med granarna och deras gäster från göteborg hehe. men iallafall så badade jag inte för att jag inte ville och för att jag inte skulle det med såren (?) men iallafall så satt jag där drack cola och lysnade på musik och snackade med stefan och jenny ( granen ) men iallafall så började jag och stefan prata om min nya skola jag kanske ska börja i.. så tog han upp att hans chef spelade i ett band som tydligen vart på radio och på turne i usa.. det lätt nice..
men iallafall så va det inte så jälva kul och som tur va så skulle morsan och farsan nu lite senare så vi drog hem typ när jag ville det.. nice nice.

hemma satte jag på datan och började kolla nya delar till bmxen på en gång.
det här kom jag fram till:

FRÅN http://rite.se/ :

Macneil Zoomer, Handtag: gråa.
Animal Pivotal, Sadelstolpe: svart.
Shawdow Penumbra Slimmer Pivotal, sadel: samma som bild.
The Shadow Conspiracy Attack Front Load, Stem: svart.

FRÅN
http://childstore.se/ :

Odyssey Twisted, pedaler: turkos.
















det va allt.... allt står över vilken färg det ska va och så.. :)

sen köper jag bums (sån man läger på ramen så färgen försvinner..) och sedan lackar jag om gaffeln och låter ramen va utan färg (krom nästan) sen senare blir ramen svart...
så allt blir svart förutom pedalerna som blir tukos och hantagen som blir gråa..

det lär bli as nice..

allt fö mig idag
hare nice.!

sha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0