CHILL SOM FAN! + SKOGÅS

sha!

har nyss kommit ut från en as varm dusch as skönt hehe.. har vart i skogås nämligen! dagen såg ut så hära..!
vaknade.. satte på datan som vanligt hehe och började chatta med alla.. och sen skulle jag fixa min design..
men det gick verkligen åt helvete först skulle bytta till helt ny still först blev det helt jälva förjävligt haha.. men men nu blev det så här jag tyckte det va as nice hehe.. ny header bild sen kasnke hehe. karin tyckte inte om min design haha fett oskyst. men efter ett tag typ precis när jag blivit klar så hör jaga tt det vebrerar... hehe hittade inte telen förstmen den låg under mitt lakan (?????)men men jag han aldrig svara och jag kunde inte ringa upp för det va anonymt.. hehe. men det ringde efter fem minuter igen och då han jag svara men då dog min mobil hahaha. satte på den fort och det ringde igen ochjag svarae UTAN problem. de ni ;). men men det va sebbe som ville att jag skulle med till skogås hehe. 
jag sa såklart ja och fråga mamma om skjus till VH hon kunde det för mamma och pappa skulle till bilteama vet itne vad dom skulle göra där men men så dom skjusade mig till vh på vägen ditt...

när jag va i VH DAAAAMN va mycke folk det va.. haha. helt jälva proppat hehe.. men men fick stå i 7 minuter och vänta på tåget så tog fram mp4an och lyssnade på musik så länge. så tiden gick rätt fort. hehe. sen hoppade sebbe på i jordbro så gick vi av i skogås åkte direkt till macken för att pumpa mina däck  hehe. men men vi åkte vidare det duggade lite när vi va på väg mot ramperna hehe.. men när vi kom fram va platformen den ända som va hall så det gjorde int så mycke..
dom hade tydligen oxå bygt om boxjumpet.. DAMN den va enorm hehe.
började köra lite testa boxjumpet och sedan kom det 360 på den hehe tjockt nice :D.

bild på nya boxjumpet


den e MYCKE större i verkligheten.. men men
lite senare så kom john oxå det va tjockt nice.. vi körde lite hoppade mäst på boxjumpet eller man kan säga att jg hoppade den hela tiden hehe. men sen började det regna lite mera så jag john och sebbe drog till kebbaben och köpte en kebab med bröd. hehe. gott gott..
efter åkte vi tbx då hilmlen va rå svart och det duggade hehe. men men lite regn skaddar inte tänkte jag och cyklade vidare.
men 5 minuter senare så satt alla under boxjumpet för det ösregnade så regn kunde vist skadda hehe.. men men det va as nice alla hade lite vatten krig och åkte rush banna på alla halla ramper hahaha. alla ville tydligen tillbax till sin bäbis tid haha.. men men det va as nice iallafall ingen cyklade.. så det va råchill hehe. men det skulle nog vart roligare nu om man kunde hojja... ajaa. så jag ringde morsan och bad henne hämta mig.. hon va så snäll och gjorde det hehe.
men så länge medans jag väntade så va jag så osmart och skulle upp till dirten och kolla om det va lika blött där haha.
alla följde med hehe. men halv vägs så va det lera och så smidig som jag e så snubblade jag p leran och landade på röven och blev helt brun hahaha.
så när mamma kom så tog jag med mig en träplanka som jag satte mig på... hhehe.
när vi skulle hem så va mamma tvungen att stana och köpa köttfärs till lasagnen till ikväll. hehe. nice nice men tråkigt
jag följde inte med med efter som att jag va svättig.. hehe.
men när jag kom hem hade jag post. !!!! det va filmerna och det från berglund.. :D nice som bara fan. så nyss så laddade jag upp alla filmer i datan och sedan tog en varm lång SKÖN DUUUSCCCHH. fett skönt för det va så varmt haha.
och nu skriver jag det här hehe. men jag tror inte jag kan lägga ut video klippen tyvär efter som att man inte kan ta videosar från datan men måste ta dom från youtube.. men ska klura lite hehe..


sorry kunnde inte ladda upp :( får vänta tills sammy lagt ut någon på youtube.. kontakta mig på msn om ni vill ha filmer.... [email protected]

hare nice så tror jag att jag skriver mer ikväll

KOMENTERA VAD NI TYCKER OM NYA DESIGNEN.

pjössar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0