chill...

sha, har inte gjort så mycke... sov hos sandra igår till idag... :) vi kollade först på någon as dålig film hehe så vi stängde av den... så gick vi in i hennes mamma's rum där vi skulle sova hehe... hon tog så klart med sig datan den lilla data nörden. hehe. men men... vi gjorde inte så mycke.. chatta lite sen satte vi på någon film som faktist va rätt bra :) dom hade 18 barn i filmen asså fy fan hur orkar men hehe... efter filmen så la vi ifrån oss datan och myste lite bara och till slut somna vi... :)
båda vaknade av hunden som klev på oss haha... hopplöst. hehe. men men så vi röde oss uppåt. och tog med oss datan haha... inget liv jag vet hehe. men men vi började chatta med emma, sandra hade lovat att dom skulle va idag så jag drog hem vid halv 11. men det gjorde inte så mycke. när jag kom satte jag på datan... och chattade lite... efter ett taf så kännde jag att jag började bli hungrig... hehe. så jag tog en billy's pizza gott gott... när jag ätit upp den så blev det så klart datan igen hehe...
men efter ett tag kom faktist pappa upp och fråga om jag ville se filmen " shooter" med han och det ville jag. den va as bra... hyr den ni som inte sätt den den va lite spännande. den va faktist as bra tyckte jag hehe...
men men nu sitter jag här och ska fortsätta snacka med sandra och pierre på msn, sen kasnke jag går ut och streetar lite med cykeln måste ha luft hehe..
hare nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0