coop, fadder!

tja... igentligen orkar jag inte skriva haha så jälva trött... vakna sex och drog och hojja i coop dirten ändå va det fett nice när man va där och langa trick som bara fan...  hehe. sammy langa fetta indian air... tjocktnice... fast han klarade ingen men det va ruskigt nära... hehe. (indian air=ena handen på sadeln andra på handtaget och sträckut hela dig och sparka med fötterna backom dig) men men sen va vi as nära på testa b-flip... blir vel nästa gång hehe.
men iallafall så va rille tvungen dra och jobba i söder/stockholm C men men s¨å vi åkte med fast vi åkte till häggvik där sammy bor och vi körde street va riktigt chill... bara man lämnat ryggorna hos han hehe. men men iallafall så drog vi till fadderbyn efter ett tag... DET SÖÖÖG ÅK INTE DITTTTT!!!! skulle göra 360 på stål kicken och kom fan 540 och han nu as ont hahahahaha. men men.XD sammy klara iallafall en gång... sen drog vi till han... han duscha.... jag vänta... han klar... haha. sen vi drog till stockholm södra... för att träffa rille eller han skulle träffa rille och din guzz men jag skulle kolla keps... och med min otur så stängde affären 6 minuter innan jag kom ditt så jag gitta hem... åk en pankaka och sitter häör och MÅSTE duscha... så
SHA haha xD

Kommentarer
Postat av: Sammiii

vi ska köra i coop på sönda? aaaaight :P

2008-07-04 @ 23:21:34
URL: http://hejjaghetersammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0