...

tjhhha alla, har inte gjort ett ända jävla piss sen jag skrev sist har ätit och suttit vid datan och gnällt lite över håret
men lite snyggt blev håret tilslut tycker jag vel men men :) just nu sitter jag och lysnar på musik... sån musik jag lyssnade på förut hehe, tycker nog itne sandra om hehe. :) men men men ska va sig själv.. :) typ hopes die last, from first to last, patent panding och serj tankian hehe.. mitt föra lilla jag hehe :) men men, nej jag e inte emo om ni tror de.. men ahh, jag och mitt band ska försöka träna lite mer på våra band låtar sen kasnke det blir spelning i eken någon gång, tjockt nice hehe. fast itne så bra låtar eller jo två men två e dåliga... två e  system of a down - chop suey (itne så bra) system of a down - toxicity (inte heler så bra) och paramore - mussery bussines något sånt.. hehe den e bra och en till paramore men glömt va den heter hehe mend en e oxå bra hehe :) men ni får en länk med patent pending som ni säker allihopp tycker suger men haha jag tycker det e bra :) hare niiceee


lyssna hela jag svär den e bra lysna på den 20 gånger sen älskar ni den haha :D  nu vet ni en hemlighet om mig hehe :D jag lyssnar inte bara på rap... finns lite sånt här i mig eller rätt mycke faktist hehe. nu vet ni de... :)




PATENT PANDING - DECEMBERWEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0