.

Berglund jag kan inte skriva till dig så det här e min mail: [email protected]   <-------(det står i svart så det syns inte) men det e bara att dra över och kopiera. 

IDAG 
vakande runt 12.00 idag hehe.
satte på min data och chattade lite med alla folk.
sen kom anton upp och sa att jag måste äta frukost och kl. va då runt kvar över 12 (ofta man äter frukors då)
men efter att jag ätit så har jag abra suttit vid datan.
jeppe har ringt hundra gånger men jag pallade inte hehe..

funderar på att glo på en film som jag nyss fått till datan " step up 2 the streets" den verkar grymt bra och kom ut på bio för inte så länge sen.

JAG BLEV GRYMT KÄR I DEN HÄRA LÅTEN.


jag tog den på ett gitarr cover, bara för det e så tråkigt utan video. (dom har ingen musik video på den än eller bara en kort)


LOVE HATE HERO -  Amity


VIST VA DEN HELT UNDERBAR hehe :D

komentera vad ni tycker!
hare nice.

Kommentarer
Postat av: Karin

sv: jag håller med! den bruna är ur snygg! :D

<3 pussssssssssss

2008-07-17 @ 18:46:54
URL: http://barasante.blogg.se/
Postat av: adam

Du har bra musiksmak!

BTW, kör du mycket med Sammy&Co?

2008-07-17 @ 18:57:31
URL: http://tuffingenadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0