fit*a...

hej :/ mår fack inge bra :O jävla frisör som inte kan klippa hår... idag så va jag och klippte mig, jag sa: klippa absolut itne för kort... mend et han gjorde va ASS kort....! men blir fan sur.. jag vill ju itne ha som han tycker e snyggt...eller som han tycker e bra.. jga vill ju ha som jag säger till han.. va fan e man dum i huvet eller han tyckte det va snyggt men fuck´inte jag !! fulaste jävla frillan ever... iför sig kasnke den blir as nice när den växt ut men jag vågar knapp visa mig för mina brosor :S hajjjar du hur fult det e då asså shit.. jga DÖRRRRRR orkar fan inte skriva mer nuuuuu hejdå... skriv ikväll om jag inte e as lack haha xD
fittor det finns här på jorden.. det dom behöver e en påle i röven :) sen blire bra... nästa gång jag klipper mig ( om jag vågar ) så klipper jag mig hos morsans frisör hon säger att hon lyder ialla fall... 

asså jag svär känns som den jäveln raket huvet på mig på sidorna.. men inte upp på... känner mig som en jävla munk... men men haha....
vi hörs.. FITTOR TILL ALLA PISS FRISÖRER SOM INTE LYDDER !!!!
problemet va oxå att han trode att han va så jävla bra.. ! han satt och sa att han va så bäst på allt.. typ: ahh jag e bäst här i handen har klippt i 7 år... sen när det va klart så bara: ahh, du tropde det va kortare va... jag: ah vist..  han: ahh jag viste det jag såg det på dig, det blev ju nice eller hur jag: mhm.. (lite surt). FUCK OFF tror han e så bra men faaack eller lyder mig inte horrrrr gubbe...

shaaaa dååå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0