foton :)

sha sha.

vaknade ännu idag av att farsan väkte mig halv 11, jag va halv död ÖÖÖHHÖÖ. men men han tycker inte vi ska sova bort dagarna.. hehe. jag sätta direkt på datan och gick sedan ner och tog ett glas oboy hehe älsakr det. :) fet tmed gott ;);)
men men när jag kom upp så började jag skriva lite med sussi ehe. fast sen blev det tyst och jag börja glidda runt lite på myspace. letade efter gruppen parah som blivit så duktiga genom brandbergs skolan som jag ska börja i :) nice nice.
har inte gjort så mycke chattar nu med karin och visar att min musik e bra som acoustic ehee..
efter som att det blir ett så kort inlägg så lägger jag som vanligt ut bilder/filmer nu


bilder från Brandom Sharp "blessthefall"




några mer bilder från brendom sharp på "alesana"









och min absoluta favvorit sångaen från Alesana.!






jag fick karin ännu en gång att gilla min musik hehe :) 
samma musik som jag lyssnar på fast i acoustic. hehe

Hopes Die Last - Thanks For Coming (Acoustic)



komentera vad ni tycker om låten och bilderna...

det blir inget av det som jag planerat idag typ hehe eller jo kanske åker ner och köper godis men det blir ingen skogås tror jag.. blä kommer ha en tråkig dag tror jag hehe.

skriver mer ikväll om jag hittar på något;)
ni får ha det nicee..
shaa.

Komentera (något ni inte e bra på) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0