idag och igår

shooheeej alla töntar och alla coola peopplee's
srry att jag itne skev igårrrr jag gömde (EHAAÄÄ), men men just nu glömde jag skiten vad jag gjorde. DAMN vad jobbigt det blev... men jag tror jag att jag va med sebbe...
nu kom jag på.. (snabb jag svärr!!!) vi fixade med hans film på hans uppträdande som han gjorde på ekengård. det va faktist tjockt nice.. lite ebbagrön(jölingar) stillen.. :) lätt välll ballt :).
men men vi fixade det och sen kollade vi på den. :) men medannns vi fixade den så spela vi fifaaaaa 07 jag ägde förlora båda matcherna :D haha men han abra med 1 poäng och jag hade 3 poäng och giss vad han hade då :O
och på andra matchen hade jag 4 poäng och han hade hela 2 mer gissa vad han hade då :D
men men vad jag menar med att vi fixade filmen så menar jag att det inte gick att kolla innan så han gjorde något jälva skit så funkade den som prima gb glassar :) SUPER!!!
vi cyklade oxå och fixade min mtb TJOCKT NICEEEEE, han kanske köper den av mig.. :D 2000 har jag sagt om jag fixar ny backfälg... JAG E SÅ SNÄLL MED PRISERNA :D:D ärligt asså..
men det hände itne mer då bara att jag snackaaa med godis försäljaren som jag älskar (sandra) sen sov jag som jag brukar göra på natten:)

mne idag jaaa...
då var viktor, mamma, bror anton, brors kompis wille, willes syrra, willes mamma på grindsjön... alla bada utom JAAAG heliga själva jag :D jag tycker inte om att bada längre så.. hehe.. ja jag låg och digga min FETTTTTA musik som jag ville bytta till annan musik som jag itne hade i mp4an... PERFEEECTTTOO inte... men men.. sen när alla satt och "åt" så snacka vi om percingar anton vill ju pecca setum eller hur fna det stavas (när man percar i mitten av näsan) det va inte willes mamma så kär i precis hahahaha :D kul kul hon blev nästan arg  för hon tyckte det va så fult :D men men... det va tråkigt iallafall så allla folket vet om de... men sen lykades jag få me folkmassan hem :) och jag gick ut och cykla helt jälva ALOWWWN fett med kuol/tråkigt... men men :D haha nu kom jag inte och chattar med EMO karin :) mhmm... precis.. emo... men men ska vel fortsätta göra det och rina godis försäljaren sän :) PUÖÖÖÖÖSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0