inte bra..

hej.

fett med inte bra nu assåå :/ jag och sandra bråkar. det e verkligen skit jobbigt... allt blir bara så jälva fel hela tiden... hon litar itne på mig längre...
men slut pratat om de...

idag har inte hänt så mycke efter det inlägget jag skrev så ahr jag typ bara snackat om pappa. berättade om att berglund kasnke skickar en skiva till mig idag. hehe. jga frågade när den då kom fram han sa typ på måndag hehe. tjockt nice

men har inte alls mycke att skriva har abra haft så jälva tråkigt idag... hehe..
suttit vid datan och spelat lite tv-spel. ehhheee värsta tönt. det ända jag gör nu om dagarna...
jeppe ringde och fråga om jag ville åka till grindsjön men fy fan aldrig e det här vädret. hehe.

imorn blire typ ingenting heler tror jag. kanske går ut med en kompis eller något sånt... vet nte riktig en kasnke drar och cyklar i skogås ensam lär säkert komma någon jag känner så.. vi får se...
annars blire vel typ att lunka ner och köpa godis om jag itne gör det idag hehe.

har en till låt att bjuda haha. känns som jag gör det hela tiden men det e mer för att förlänga texterna hehe.

Love Hate Hero - Red Dess




oxå en favvo låt hehe. tycker om den grymt mycke hehe.

vill ha deras två skivor. om någon har dom så skicka..
blessthefall - deras två skivor vill jag oxå ha.. hör av er om ni har dom.. :)

hittades inte på pirate bay om det e det ni har så att ni vet

hare nice.


kanske skriver mer ikväll om jag hittar på något.
annars blire god natt här. sha dröm om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0