jeaah jeaah

hej!

har inte gjort så mycke idag.
vaknade av att farsan stampa som en jätte bäbis och bara viktor du får itne sova mer... och sen trampa vidare till anton och tobbe haha.
varför får jag itne sova för. klockan va ju bara runt 11.00 tror jag hehe. undra faktist varför itne jag får sova så länge hehe.
han tycker inte vi ska slösa bort dagen på att sova...
jag gör ju ändå ingenting på dagarna hehe.
så det första va att sätta på datan sen gå ner och äta frukost... annars rästen av dan har jag spelat data eller xbox...
va ute med farsan en stud när han höll på med sin bågge.. hehe. men gick ut och cykla efter ett tag iställe hehe..
och nu sitter jag här.. åt lite lunch innan jag gick ut till farsan kom jag på. ;) PERFECT. :D och nu sitterjag här. ?

igår snackade jag med björn berglund (fotograff) :D:D
han skulle idag göra en skiva med alla cykel klipp på mig och samma och skicka med posten. som jags edan lägger in på datan..
kommer lägga ut dom bästa klippen..
och ett as klantigt haha när jag och sammy kör line på 360 och båda ramlar hahahaha xD om han har med det så klart i skivan... 

 
har en låt att bjuda på innan jag drar så skriver jag mer ikväll kommer itne finnas så mycke att skriva men men.
en låt som jag började älska efter att tobbe spelat den hundra gånger på gitarr hehe. (han e faktist grym) har ett eget band som heter belide the bleeding. sök på youtube om ni vill se..

from first to last - emily





jag fick karin att gilla låten. jag e så jälva bäst

alla komenterar vad ni tycker om låten om ni lysnar på den. :)

hare nice. pjjjössarr frjåån ejaan vjiiktor :D <33



PS: på låten i sluta kommer en annan låt det e inte "emily" låten.. så i vet allt gott folk ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

haha du får ju mig o gilla alla låtar din lilla sak ..

pjösss

2008-07-18 @ 17:00:22
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Viktor

jag e ju mjjeega bjaa :D

2008-07-18 @ 18:26:09
URL: http://larsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0