kossamumuvilkenaboowwassåbaaajsdag:O

tjaa, va bara tvungen att härma sammy med rubriken tyckte det lätt så jälva skönt hahahah. men iallafall jag orkar igentligen inte skriva idag.. för jag harinte gjort ett ända jälva piss... har väntat på att sammy ska komma hem så hjan kan skicka cykel videosarna och bilderna... men han e ju istan med guzzenoch rille... men men.  annars har jag bara letat efter kepsar pratat med sandra i tele och suttit vid datan... liksom inge märkvärdigt.. men men så jag ahr inget mer att skriva...

morgon dagen:
vakna runt 6-7, (rilles ide) tyckte iden lätt idiotiskt men men haha.
vi ska åka till coop dirten.. men tror mamma skjusar mig någon stans så jag kan åka tåg sista bitten... nice nice. fast då blire vid 8 ungefär (låter vädigare)
antingen stanar jag i stockholm södra och köper en keps sen till coop (stuvsta) eller så åker jag direkt...
senare kommer andreas och wille... inte så bra dom e asså... men men.
sen blire he mot kvällen och bara chilla..

nu måste jag laga min punka på hojjen... hareeee nicee

SHAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0