länna, sandra,lina,robban :D

sha sha, trött som bara fan hehe. orkade inte skriva igår men går dagen såg ungfär ut så här kommer inte riktigt ihåg men men:
jag vaknade satte på datan... chattade lite med allihopa hehe.. sen kom jga på att jag måste ladda ner en film jag vill se hehe. "step up 2 the streets" så nu e den klar så alla vet... ska fixa lite med den så den går och se laggar lite nu men lätt att fixa... så den ska jag nog se senare men men... efter att jag typ exakt börjat ladda ner den så skrek pappa och mamma att dom skulle till länna där det e många affärer kommer inte ihåg vad det hete men finns go, stadium och såna saker... dom fråga om jag ska med... jag sa ja, men ångrade mig så fort vi va där... hittade en nice keps fast alla va för stora så det va bara tråkigt där... det ända roliga va att jag fick en glass och att det drog på tiden på dagen... dagen va så tråkig tills det blev kväll då sandra frågade om jag kunde komma till VH och träffa robban, lina och henne... jag sa jaa och åkte ditt så fort jag hade ätit... vi hade jävligt kul.. hehe inte början kasnke bara sandra som babbla och ingen svara eller något hehe... men senare gick vi hem till lina och robban och lina tävlade på sing star hahahahahha fy fan robban kan verkligen sjunga haha 'NOT hehe... han bara jag får ju poäng och va as stolt XD haha fett skön... hehe. lina vann 2 gånger och robban en hehe.

just fan... hahahahaha innan vi gick in till lina va vi ute... då kom värsta skumma tjejen hahah jag sa hej henne hon bara hej, hur gammal e du jag: 24, du? hon: 20, du da... (till robban) robban:22, hon:okej, du da sandra: va, jag... jag: hon e oxå 24.... hon står och funderar ett tag och går iväg utan att säga något och försätter äta på sin glass hahahahha fy fan va kul det va.. hehe men ni kanske inte fattar nmågot men de va as kul haha.. jag och robban flörta lite med henne sen när hon gått en bit hehe hon gjorde puss munnar till mig och hon va så ful... hehe hon va asssssss skenögd och fötterna gick innot jätte mycke haha fett retard hehe... men men... tbx till singstar....

efter det ringde min mamma och sa att jag skulle röra mig hemmåt så det gjorde jag... tog bussen och typ gick 22.5´8 eller jag vet tror bara att det va den hehe.. men men när jag kom hem så hade filmen laddat klart så jag stängde av datan gick och åt något och sen ringde sandra... sen va det nog inge mer med den dagen hehe...

idag ska jag fan inte gör någonting... eller jo kanske träffar sandra lite senare :) lär bli mysigt
har inge mer och skriva nu
shaaa.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0