nu e hojjen klar :D med rawen iallafall :)

SHA!!!

nu e hojjen klar :D nu e det bara att spara upp pengar och köpa alla delar jag hade tänkt.. :) men här kommer bilder från bygget :).

här är en bild på hojjen innan jag började bygga på den. inte så fin.



och så började jag bygget och tog av allt förutom vevpartiet så här såg ramen ut. !
gaffeln i samma färg som fram delen av ramen turkos typ...



ännu en bild på ramen.



resten av delarna... ( hehe dom e kvar ) :D



resultatet på gaffeln, färg: raw



hela cykeln nu när den e klar.
snyggare ?
färg: raw, svart o vit



en annan vinkel.!



en annan vinkel!



sen som sagt så blir det lite nya dela sen när jga har råd.! det blir turkos pedelare, gråa handtag, svart stem, ett backdäck, och ett sadel kombo.

bilder lite längre ner på köpen jag ksa köpa

det som behövs e nog sadel kombo. !!

men det va allt för idag..!
syns imorn
sov så gott dröm om mig!

pjössar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

miiiin porr-viktor ;)

2008-07-29 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0