ny design :D

sha sha.

Som ni ser eller ahh ni som läst bloggen innan så har jag fått en ny design. tyckte att det blev as nice haha. Karin hjälpte mig med header bilden och gjorde om den och sånt STORA tack till henne hehe. ända som inte va så bra va att bilden va suddig.. hon försöka fixa det.. stora tack igen. hehe. men men det som inte heler va så bra va att imellan min rubrik till mitt inlägg och header bilden e det helt tomt... ska försöka få in en liten text där med hjälp av fanny eller karin tackar...

vad tycker NI om blogg designen :) komentera.. :)

annars har jag inte gjort någonting idag anton skulle ut och fota när jag hojja.. inga bra bilder så visar ingen..
sen har jag abra klurat lite med min design..
glömde säga att texten e större nu, för er som tyckte den va svår läst hehe fått lite klaggo mål på de så nu e det fixat. :)

farsan tyckte jag skulle lägga ut en musik video på min blogg som han tycker om hehe.. han tycker även att jag ska lära mig dom på trummor.. :)
inte min musik still men men.. hehe kul att lära sig nytt, och bra att kunna lite blandat

Evergrey - A Touch of Blessing



eheeheh, trummorna va faktist rätt tunga i låten iallafall hehe.

även en låt som jag tycker att jag själv ska lära mig e den hära.

Alesana - Ambrosia



tung som fan hehe. sebbe, emil och pulvi tycker jag oxå ska lära mig den så vi alla kan spela den tillsammans TOGETHER. ehheheh

allt jag skriver idag komentera vad ni tycker om låtarna och vad ni tycker om den nya designen!

sov gott allt follllkk

pjösar ejan vjikktor <33

Kommentarer
Postat av: Ellie (:

designen var fett snygg <: ,karin är duktig ^

2008-07-19 @ 23:15:31
Postat av: Viktor

aj nåw karin kan mer än mig IBLAND

2008-07-19 @ 23:21:58
URL: http://larsssonn.blogg.se/
Postat av: Karin

sv; haha men de e så mycke i en calzone (aa)



varsegood :D

pusss

2008-07-19 @ 23:22:19
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Karin

karin kan jämt mer än viktor :D

tack ellie <33

2008-07-19 @ 23:30:30
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0