raw.. :D

sha!

idag har det varit en lång och en tråkig dag... och efter som att jag inte kan cykla efter att jag ramlat med hojjen.. så passade jag på att fixa med hojjen iställe.. :)
så jag och morsan och anton drog till bilteam för att köpa färgborttagningsmedel.. :) köpte två burkar..
när vi va klara där i biltema så drog vi till ika och handlade "godis" hehe för mig blev det värsta energy driker iställe för godis haha.. men men. när jag kommer hem så började jag med hojjen.. tog bort alla delar förutom vevarmar (partiet) som fick sitta kvar.. !
jag ren gjorde allt ihopa så att allt blev rent och fint.. :)
mina hjul va nog jobbigast, lera på hela jälvanaven hehe satt som fan så tog värsta grejerna för att få bort. men men nu e det som nytt.. nästan iallafall.!

efter ett tag nu på kvällen så tog jag på lite färgborttagnings medel på en bitt av min gaffel för att se om det verkligen funkar!
så imorn ska vi se om det går bort. om det gör det så smörjer jag in hela rammen och gaffeln i medlet och väntar tre dagar.. !
hoppas det funkar!

men har inget mer att skriva så jag säger vel stop här!

sha!

ha en bra kväll så skriver jag imron.

pjössar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0