sandra <3

sha sha... förlåt att jag´inte skrivit men har vart hos sandra från igår till idag... hehe. men men dagarna såg ut så här:
kommer inte ihåg så mycke av fredagen... men ungefär... på kvällen skulle jag till sandra mamma och pappa hade druckit lite vin så dom kunde inte skjusa mig... och bussarna gick inte... mamma o pappa hade sätt en buss innan på dagen så därför trode dom att dom gick hela tiden... så, jag vist inte om jag skulle kuna komma till henne... men men till slut en halv timme senare kom det iallafall en buss... jippi haha... men men sen när jga kom hem till henne så satt hon och kolla på prison brake eller hur fan det stavas.. hon hade kollat på det hela den hehe... så vi fortsatte kolla på det till 8 mile började på 5an... då kollade jag, sandra, jennifer (hennes syra) och hennes mamma hehe. jennifer kunde fan alla små ditalier i hela filmen hehe. sjuk. antar att hon sätt den ett antal gånger hehe. men men senare på kvällen så fortsätte jag och sandra kolla på prison break kolla rätt länge men till slut stängde vi av och bara myste oss till söms...

vaknade halv 9 av att sandras granar satt och banka med någon jävla hammare i golvet... hehe. hon vakna samtidigt som mig av samma sak hehe.. så vi satte på prison break igen... snacka om inget liv... så när det va slut så gjorde vi ingenting satt lite vid hennes data... typ en kvart senare ringde mamma och fråga om hon skulle hämta mig när hon handlade i vh så jag sa jaa efter som att vi skulle få gäster idag... *suck*.... så jaa... nu sitter jag här uppe och mamma, pappa och deras kompisar där nere... hehe... inget mer har hänt idag.

morgon dagen ser ut så här: hehe
vaknar..., typ ringer sammy och frågarnär och var han ska hojja... tror det blir björnsan eller stuvsta... eller båda dom kanske.
hoppas på båda för om vi åker till björnsan innan 18.00 så kan jag köpa mig en keps hehe.
mer händer itne den dagen har jag för mig...
så nu ska jag fortsätta chatta... för jag har inget mer att skriva...
shaaa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

din lilla gris, älskar filmen helt änkelt :P

2008-07-05 @ 22:37:35
URL: http://www.leemon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0