sandra, "martin söderström"

hejhej !
idag ahr jag inte gjort så mycke iallafall inte på morgonen och nu på kvällen, men men. på efter middagen så planerade jag och sandra iallafall att vi skulle va så jag åt lite lunch och åkte till henne sen. hehe. vi kollade först på prisonbreak och bara myste och när den va slult så myste vi mer hehe. och titta på typ n va det heter "americ got talent". men sen va jag tyvär tvungen att gå hem för att träffa några andra som mina föreldrar e hos nu och va då... hehe
tråkigt där... men jag gick nästan hem på en gång och ringde sandra men hon bad mig ringa innan jag skulle sova så jag ska vel ringa henne snart för jag ska typ sova har ändå så jälva tråkigt...  sitter och titta på martin söderström när han hojjar så nog ta och visa två st. haha

Martin Söderström early spring 2008
.
en av dom nyaste va det där tror den näst nyaste.


och så klart hans nyaste med hans nya hoj hehe han e kung grym som bara fan.
Martin Söderström June 2008


har ingenting mer att skriva nu så ska vel ner och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0