shit DAMN duktig unge :s

shaa!

jaa jag vet att det innan va det sista. eller jag sa det man det e det inte jag hittade en så jälva grym kille på gitarr som sjunger oxå helt jälva otroligt duktig.... !!! så jag gör lite reklam till han nu hehe.
han e 14 år och spelar live och allt och kommer snart till sthlm läs mer på hans myspace: http://www.myspace.com/theblaqkyear


Boys Like Girls - Thunder (Covered By Sam Koster)





Linkin Park - Leave Out All The Rest (Covered By Sam Koster)





From First To Last - Emily (Covered By Sam Koster)




helt jälva fakking under bar unge. snacka om talang och röst han e GRYYYM riktig jälva duktig!!!
det e nog den bäst på youtube som finns..
iallafall vad jag tycker.

KOMENTERA VAD NI TYCKER!

godnatt. dröm om mig

pjösar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer
Postat av: Karin

hahahah viktor det är bara inse att ingen vill skriva vad dom tycker om honom :) hihihhi. förutom jag & ja tkr han e bra (a) höhö.

<3

2008-07-21 @ 15:50:13
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0