skogås <3

sha...!

idag har jag vart i skogås... :) det va tjockt nice hehe :) när jag kom ditt trode jag att man skulle kuna åka från platformen till boxen men nej... boxens hopp.. spinens hopp.. och hela platformen va det plankar över så att man inte skulle åka där.. så jag anog att men skulle hjälpa att bygga hehe..
e man medlem i teamet så e man hehe. sebbe va redan va redan där med matias och tobba.. (dom som äger skogås rampen) inte sebbe assåå.. men ah.. vi började med att rycka bort hela räket från platformen hehe. när det va klar så
började vi att leta spikar från plankerna vi letade efter och när vi taggit bort alla spikar så la vi alla plankor i en prydligt på rad efter varandra...
efter det så frågade frågade jag och sebbe vad vi skulle göra nu.. vi skulle börja rycka bort all platt form hehe.. skruva :D... men ahh vi skrivade av den stora första platformen och rykte av den... hehe.. sen när vi slängt i vägg den så såg vi att det va en till lager playwood nej men fyyyy fan vad svårt det va att dra bort det va ahahah. men ahh så vå sket i underlaget och tog lite över delen men ahh efter orkade vi inte jobba så vi började sopa bort lite vatten så alla vatten böllar skulle torka lättare... 
efter ett tag va vi klara så vi frågade om vi kunde flutta på plankorna vid boxjump landnlingen det fick vi för vi hjälpt så jävla bra haha stolt... men ahh... som sagt så hade dom byggt en stor fett vägg efter boxjumpet som man kunde vända på och sedan göra någoting på landningen på box landnlingen hehe.. jag bestämde mig för att tästa fotjam haha
det gick åt helvete hhaha. men ahh tästade oxå tire tap.. det e omöjligt haha... men aja efter ett tag satte ja iallafall min fotjam cleant. hehe stolt som FAN . hehe. men men efter ett tag mot slutet då min mamma hade ring sagt att hon skulle hämta mig i skogås. så började jag träna på turndown i hipen :D det klarade jag oxå hehe så-
idag lärde jag mig två trick ahaha.

men efter ett tag så kom mamma och vi åkte till centrum gör att hon skulle mytta mina badbyxor hehe. hon han precis innan det han stänga haha. badbyxorna va as snugga hehe. men men vi fortsatte vidare hem jag bad henne stana att köpa en läsk till som hon gjorde oxå hehe. blev en coca cola  ehe ajaa på vägen hem så såg ajg oxå karin när hon vandrade sin lilla promenad hehe. men ah.. annars jar jag inte gjort mer... har bara ätit och ska fan duscha nu för jg känner mig verkligen svim färdig... kan inte ens prata normalt varanda mening jag säger, säger jag fel jag svär och jag har grymt ont i huvet och jag ser typ inte :( men ahh
skriver vel kanske mer ikväll om jag kommer på något att skriva...

hare nice... SHA

pjössar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0