skogås, design

sha!

har vart en lång dag idag *suck*
har vart i skogås ska berätta lite.. jag kom ditt och det första jag gjorde va att slänga ivägg hojjen och började jobba på en gång.. det va snuskigt varmt asså.
så efter ett tag så bestämde sebbe och jag mig för at ta en macka som vi brett och sedan agit med oss.. tillslut kom tobbe och micke och satte sig brevid oss haha så sa jag: jag har rätt mycke ost på...
så börja micke sin historia när han va utom lands då dom hade 1 cm tjockt lager ost hahahaha fett gott ju hheehe. när vi ätit upp våran macka så började micke gnälla om att han va hungrig... och han ska va runt 40... hahah han e så jälva skön hehe. men iallafall så släppade tobbe lika gammal me han i sin bil och åkte och käkade på någon jälva resturang.. så va det iallafall enligt tobbe... men jag tror att det va kebab hehe. men iallafall när dom va borta så cyklade vi lite.. tränade för det mesta lookback och turndown i hippen svårt svårt... tränade oxå fotjam... hehe :)

men 5 minuter senare så blev vi anfalna av typ flyggmyror.. eller vi... hela jälva rampen asså det va enromt mycke jag kunde inte ens cykla... jag svär... AS MYCKE. så vi gick upp och satte oss på några bänkar och väntade tills micke och tobbe kom.. men iallafall efter ett tag så kom dom.. det va tydligen kräken från ett träd som har stått där men det va första gången dom anfallit rampen haha.. men ahh dom försvan iallafll när micke o tobbe kom och kom när dom gick.. hmm.. typ rädda för micke och tobbe, men men vi fortsatte bygga.. jag sebbe fick rycka bort alla playwood DAMN det e as svårt.. sitter som bara in i helvete... men iallafall så kom gurra,danne och anton efter ett tag och hjälpte till och sebbe som gnäller på att vi ska jobba bara satt... men ahh vi fick iallafall bort alla playwood as nicenice nice nice nice men men.. så vi fick inte hjälpa mer så bi hojjade. det va as skönt för vi va så många och alla bara turades om...

imellan kommer jag itne ihåg vad vi gjorde men micke skrek att vi skulle till trångsund och köpa glass AS NICE haha micke betallar du vet haha :D men ahh alla tog sin hojj och det blev fettaste crewet med 20 pers typ haha TUNGT :D men iallafll så blev det 15 pack piggelin haha.. as gott haha xD men har jag ärligt inte gjort mot slutet va ALLA cyklister helt jälva slut förutom micke och tobbe som itne cyklat... haha så dom va dom ända som byggde.. nice nice.
så jag ringde min mamma och bad henne hemmta mig men nepp det kunde hon bara i VH så jag åkte tåg ditt och sen efter 5 minuter kom hon.. när jag kom hem satte jag på datan och sedan åt...

när jag ätit klart så loggade jag in på msn och fick höra att karins design blev skit ful när hon skulle fixa den... (on kan inte sånt) haha. men så jag fråga om hon behövde hjälp och det behövde hon så jag gjorde om den.. haha http://aanderssson.blogg.se/ men just nu ingen header bild och ingen bild på henne men hon lägger in det senare för det kan hon.. men iallafall så råkade jag förstöra min så nu e den så härmen nästan lika dan haha.
har inge mer att säga nu ska chatta vidare med sandra nu
hare nice.

SHA

pjössar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0