skogås snart film

sha sha, har ingen lust att skriva nu hehe
men men, har vart i skogås det va as tråkigt för mitt hjul va så skevt så kunde typ inte hojja men men på tåget ditt va det värsta fullsiana som bara skrek det va as kul hehe,... men men på vägen häm träffa jag bror i VH mamma skulle tydligen hämta han oxå.... så vi åkte tillsammans med mamma hem från vh (hgon hämta oss med bil)

snart ska jag till sandra, lina, nikke, emma, jennifer och kasnke någon mer jag vette fan... men men nu måste jag duscha kommer hem i natt kanke skriver då om jag inte ringer och pratar med sandra

sammy ska nu på lördag åka iväg till paris... helt jälva facking as tråkigt !!!!!!!!
ingen att hojja med i stuvsta
för andreas drar snart till spanien..
sammy borta 3 veckor och andreas 2....
så det blir vel bara att hojja med sebbe i skogås... tråkigt i skogås förutom dirten... men men

glömde skriva igår attt jag och sandra vart tsm i en månad :) <333

fett med fjortis ;) rätt gammal bild har jag för mig men men :D <3


det va allt för idag hare nice
sha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0