skogås, table

sha!

idag vaknade jag runt 09.00 av att några skit unger utanför mig gav en jävla masssa ljud... blev fett med lack.. tänkte först öppna fönstret och skrika håll käft men det orkade jag inte haha.. men ahh iallafall så somnade jag oc´h vakande typ 3 gånger... sluta med att sebbe väkte mig sista gången och fråga om jag skulle med till skogås.. så klart ska jag med till skogås tänkte jag. hehe men viste inte när jag behövde skjus till vh och morsan va och handla och farsan vet jag fan hehe. men till slut kom mamma jag åt en macka till frukost och gjorde några mtill lunch som jag kunde ha i skogås och sedan skjusade hon mig ditt. tjockt nice..
när jag kom ditt va danne och hans crew där och sebbe va med dom.. åkte ditt på en gång satte mig på bänken.. orkade fan inte cykla då för det e lite för varmt för cykel just nu tycker jag...
men iallafall efter ett tag så ryckte jag mig upp och gjorde lite footjam's... :)

men i mellan kommer jag inte ihåg vad ag gjorde... men iallafall så kommer jag ihåg att jag va vid minirampen och hörde massa tjej garv i backrunden.. det va sofia och hennes kompis... AS NICE ju hade fan inte träffat henne på hundra år :) trevligt trevilgt. men iallafll hade hon köpt värsta fiddyn och värsta hjälmen och fettaste system kameran haha hon e lite skum men ahh.. men iallafall så snackade vi en stund... sen kom björn mitt i allt när vi stog och snacka (fotograff) haha. så han och jag rörde oss nerot mot dirten.. jag undrar verkligen om det bara gick piss för att sofia skulle komma och kolla när jag hojjade.. för det gick piss.. tills hon gick då jag lärde mig ett trick som heter "table" som ser lätt ut men e jävligt svårt haha.
men iallafall så körde vi den och fotade den så kommer nog mera bilder sen.. :)

mer va det inte med den dagen typ..
eller typ innan sofia hennes kompis och björn kom så fick vi hoppa boxen effter som att playwooden va på på bara start rampen den va hur skön som hälst, och så stolt som man e så va jag den första som gjorde trick o största trick. mitt första trick va en lätt liten x-up och nästa blev en 360. FETT LÄSKIGT första gången haha. men iallafall så kom man igång och satte dom.. men sista jag gjorde ramlade jag och slog i huvet fick fett ont i hvet sen och ´lite skrapsår men men ingen fara...

mer har jag nog inte gjort förutom att tästa tucknohander då brallorna sprack och jag åkte hem haha. men men. inte brallor nu ju..


igår laddade jag oxå ner musik.
BlessTheFall - his last walk skivan..
LoveHateHero - white lies skiven..
och escape the fate. skivan vet jag inte...

men iallafall så la jag in det i mp4an och lysande på vägen ditt... här har ni videosare... :)

BlessTheFall - Guys Like You Make Us Look Bad...


LoveHateHero - A last farewell


låten e inte den bästa från love hate hero men orkade inte leta efter någon jag inte lagt in.. hehe.

Escape the fate - situations


Escape The Fate - Not Good Enough....


bjuder på två från escape the fate för att dom e så jälva gryma haha

tänkte skriva hur min dag blir imorn...
vakna...
får skjus av mosan till vh
tar tåget till skogås
bygger lite
sedan cyklar
kommer hem tjockt trött och duschar och äter
och sedan skriver jag blogg

kul dag va.. kanske låter skit tråkigt.. men cykel e mitt liv... :)

nu har jag absolut inget mer att skriva så jag säger vel stop här.
ni får ha det bra...

pjössar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0