skogås... vurpa..

sha!

orkar inte skriva så mycke efter som att jag ramlade idag och har ett djupt jälva sår i handen som gör så ont.. lite svårt att skriva men dagen har vart så här...
vaknade ringde och väkte sebbe och frågaom han skulle med till skogås så klart så skulle han med.. så vi tog tåget... och på tåget träffade jag min kussins mamma.. har inte träffat henne på flera jävla år hehe. men iallafall det va vel trevligt :).. men iallafall så kom vi till skogås.. idag byggde jag inget det fick alla andra göra hehe.. men där imot sopade jag... en jälva massa såg spån.. men iallafall sen hojjade jag... lärde mig footjam up på qp iställe för box landningen grymt äckligt svårt.. men men. efter ett bra tag så skulle jag hem så jag ringde morsan hon skulle komma om dryggt 20 min.. hon hade hämtat anton och wille.. från vårat land.. men men. så jag bestämde mig för att hoppa lite dirt efter som att jag inte gjort det på hala dagen.. :) så jag hoppade gick riktigt bra i början..
så skulle jag tästa x-up ialla hopp gick fel och jag fastnade med styret under vadden och land platt och jävligt hårt på axeln och gled en bitt och snurrade..
jag låg kvar en stund och sedan kollade på handen osm det ran blodd snabbt ur... bara pumpa blod.. trode jag skulle behöva sy.. vet itne ´än.. men men. tror det inte e någon fara... men ialllafall så va det fattaste skrappsåret på armbåggen som inte vill sluta blödda.. sen va det skrapp sår till axeln hela över armen asså och axen va förjävlig och sen hela jävla ryggen och sedan ut på sidan av kroppen.. fy fan vad ont jag fick asså..
blev sur och kasstade iväg hjälmen gjorde så jälva ont... så jag kasta iväg hojjen och gick iväg utan hojj och hjälm och hämtade vatten och hällde på men det sved så förjävligt så klarade itne av det.. men iallafll så tyckte verkligen micke (ägaren) att jag skulle upp till skolan där över och tvätta av.. så tog nycklarna och gjorde de...
när jag gjort det gick jag ett varv runt skolan och sedan upp mot 6 packen.. och sedan ner mot mellan slingan där jag slängt min cykel och ramlat..
tog upp skiten och gick till ramperna och lämnade nyckeln och pakade.. och gick upp. då hade mamma precis kommit såå jälva bra timing.. men men. så nu har jag tvättat av alla sår ved som fan... men men måste tåla...
lär vel komma värre om jag fortsätter så det måste man tåla.. men men
orkar itne skriva mer... får snart gäster och jag har ont...

så ni får vel ha det bra..
sha!

pjössar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer
Postat av: Sammy Boooy den stooore!

Fy fan va najs boxjumpet ser ut å vara!! :D:D fast ja fattar inte att du drar trea på de din lilla jävedl xD Ja e på ett litet jävla skit ställe i Frankrike, börjar åka hemmåt nu men vi ska genom luxenburg å tyskland å shit innan. Har kört i de två uffigaste ramperna nåågonsin haha fy fan va öckligt de va. den ena va typ 100 år gammal å va helt inhägnat på ett stort område me staket runt å ja va tvucngen att krypa under staketet å shit haha. men men . Längtar hem som fan, måååste hojja då! Tjaaao Pözz å kramizz på däj gubbään! <333

2008-07-26 @ 13:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0