stan, ny gruppp:D

SHA!

tänkte berätta lite om idag!
vill först bara säga att jag hittade en as tööng grupp igår hehe. dom heter yesterdays rising
här e en låt som jag igentligen inte ville lägga ut men den jag ville lägga ut funkar inte det e spärad..
den jag vill lägga in

yesterdays rising - when we speak we breathe
http://www.youtube.com/watch?v=6QKwZDC4j8c&feature=related

men här e en annan en video...
yesterdays rising - catastrophic


men iallafall.
har nyss kommit hem från och ska nog ta och duscha snart efter att jag skrivit det här inlägget.. !
men iallafall så vaknade jag runt halv 10 av att min morfar ringer hundra tusen gånger och frågar om mamma.. hehe
seg han e :D men iallafall så jag gick upp och satte på datan. ingen inne.. så jag va typ bara inne på "www.playahead.se" viktor940'at för er som undrar...
men iallafall så kom mamma upp och sa att vi skulle till stan.. så jag följde med... när vi kom ditt så började anton gnälla på att vi skulle till hans affärer först... vad spelar det för roll vi skulle ju till den sen... men men vi började med rockzone där tobbe och anton skulle köpa band tröjor.. fanns inget för mig..
men när dom va klara så gick vi vidare mot punkshop.... hehe. där tobbe gick in i 5 minuter och kom ut sen och undrade om han skulle köpa saker till sina töjningar i öronen.. tänkte 2 minuter sen gick han in och köpte två... medans han va inne där så passade jag och morsan på att gå in i jc på andra sidan och kolla byxor till mig.. INGEEEET för mig där asså..
när vi kom ut så visade tobbe sina grejer till sina töjningar, dom va faktist as balla haha xD.
men iallafall gick vi vidare mot något att äta.. det blev bara något lätt.. en korv.. men men vi skulle äta riktig mat när vi kom hem.. men när vi alla ätit up så gick vi till den där affären anton gnällt på hela tiden.. vi kollade byxor. jag hittade ett par snygga som båda tobbe och anton vile ha.. *suck* hehe. men men jag köpte dom iallafall...
efter det så gick vi till h&m där jag viste att det fanns en tröja jag ville ha.. vi köpte den och sedan åkte vi hem..

glömde säga att innan allt va vi vid musikbörsen för att äömna in tobbes gitarr som blev lagade på engång.. så jag kollade lite på trumpinnar medan den lagades.. hehe.  hittade ett par jag ville ha.. det va dom dyraste *suck* men men det fick blev dom.. signerade av någon riktigt bra trummis vet inte vem haa men men står typ dave weckl men iallafall. sen gick vi vidare mot det jag redan skrivit..

trumpinnarna kostade 145:- byxorna 400:- och tröjan 300:-

här e lite bilder...

tröjan och byxorna jag köpte.. (gay jag står)


bara tröjan..


trumpinnarna.. om ni undrar som va specielt så va det toppen som e gjord av plast.. helt annat ljud ;) 


när bild på texten... ståre dave weckl? hehe.



nu har jag inte gjort något mer idag ska vel ta en varm skön dusch och sedan äte lite..

karin så du vet så hittade jag din tröja du ville ha.. vit hög krage.. i kill avdelningen ner från rulltrappan höger två gånger direkt.. ;);)
nu behöver du itne lånna min.
glömde säga att de va i H&M

sha!

pjössar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer
Postat av: Anton

Så mycket gnällde jag väll inte? o:

2008-07-31 @ 18:16:25
URL: http://antonlarssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU GNÄLLDE SOM IN I HELVETE!!!!

2008-07-31 @ 19:23:34
Postat av: Karin

hahaha lille anton då :P



åååååh, min tröja! jag måste till stan!! (aa)

2008-07-31 @ 19:25:45
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Moa

jag gillar tröjan :D och byxorna ;)

2008-07-31 @ 20:26:30
URL: http://moa1994.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

ofc! alla gillar mig men byxorna e mörkblåa inte svarta

2008-07-31 @ 21:18:56
Postat av: larsssonn

2008-07-31 @ 21:21:19
URL: http://larsssonn.blogg.se/
Postat av: men venne

ihi fina kläder (:. vrf kunde inte ditt hår vara med på bilden ? ._.

2008-08-02 @ 21:43:59
Postat av: larsssonn

därför jag e ond... (6)

2008-08-03 @ 11:06:38
URL: http://larsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0