tråkig dag...

shaaa!

har inte gjort så mycke idag..
har vel mer varit som alla andra tråkiga dagar nu på sommar lovet.. fast det e ju trotsallt mitt fel såklart efter som att jag itne hittar på något.. ni tror säkert att jag e dum i huvet nu hehe.. men jag ahr inte badat på hela sommar lovet
jag tycker det e tråkigt..
kasnke skönt men det e så tråkigt.. kan lika järna stå i en dusch... men men, har följt med till stranden och bara chillat där en gång.. lite skön att komma ut, fast jag ville hem sen mot slutet.. så vi drog hem. fast det va inte idag hehe.
idag vaknade jag runt elva utan att farsan väkte mig.. han va och skjusa anton och wille till "tratten"... (vårt land)
så jag va helt ensam hemma efter som att tobbe inte va där heler.. så jag gick ner trött som fan.. och såg en lapp på bordet...
det stog:

jag är och skjusar anton till tratten..
jag ahr gjort en köttbulls macka till. 
pappa snäll.
kommer snart hem...

så stog det ungefär kommer inte riktigt ihåg men men..
han ringde iallafall efter en halv timme och skulle se om jag va vaken.. hehe det va jag ju fett duktig :D.
han va tydligen på jimmys jobb... (Willes farsa) gymet i jordbro. han äger de hehe.. så han skulle göra någonting där och sen skulle dom hem igen...
senare mot dagen så åt jag.. varma mackor med köttfärs och ost det va gott höhö.
men men jag har nog itne gjort mer än de... förutom att jag kollade när han ritade en bild som han kanske ska tatuera på en tjej någon dag nice nice.det va någon slags blomma i lätt still eller vad man ska säga som skulle sitta på sidan av rygen eller skulldebladet... men men
annarshar jag bara suttit här som en geek och spelat och chattat med folk...

ska snart iväg med pappa och hämta mamma som ska komma hem från gotland.. vi ska hämta henne i nynäshamn  hehe.. du har jga iallafall gjort någonting idag...

men jag tänkte säga lite vad jag ska göra på sommar lovet.. e inte så mycke efter som vi sparar lite pengar för att kunna åka utom lands... men men det här ska vi göra...
Bada... som vanligt..
Typ träffa kompisar.. med hela familjen asså..
Typ, vi kanske ska åka in till stan hela familyen så får vi en vis summa pengar att handla för vad vi vill...
sen ska vi kanske till dalarns till leksandsommarland... lär bli nice nice
sen vet jag inge mer... jag ahr inga planer åker vel ut oc hojjar för det mesta nu på sommar loven.. bara att sammy e utom lands i paris... *suck* han kommer vel hem om dryggt två veckor hehe.. mne men jag får vänta

bara för att jag saknar han så mycke så får ni en bild på han när han gör 360 i fadderbyn,.. tjockt nice:)

SAMMY BOY in ACTION.



bilden e tagen av Björn Berglund.
hans fotograff typ.. :)

filmer kommer senare på både sammy och mig..

skriver mer ikväll hare nice

pjössar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer
Postat av: Karin

höhö & så lilla vjiktor i bakrunden :P

2008-07-20 @ 19:50:48
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Viktor

jag hade ju ramlat och slagit i backhuvet och kunde inte cykla :D



grym jag e











FILMER KOMMER SENARE!

2008-07-20 @ 20:47:34
URL: http://larsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0