tråkig dag idah

SHA!

i dag vakna jag rnt halv 10 och ringde sebbe på en gång och väkte han.. !
vi skulle nämligen till skogås. hehe. så jag sa att min mamma bara skulle ut och gå sen¨åkte jag..!
så jag satte mig vid datan medans mamma va ute och gick. :) när hon kom hem så fick vi bråttom för att hinna med tåget jag och mamma.!
så jag ringde sebbe lite snabbt och sa vilket tåg jag skulle ta. sen åkte vi mot VH. där borta han jag med tåget nästan presic. bra bra. !
men när jag va fram i skogås så började min styr lager fakka :S
fett med jobbigt.. så jag tog av gaffel och lagrena och detoch kolla vad som va fel men hittade inget.. så jag ringde sebbe och bad han ta med sig fettningsmedel eller vad fan det heter... då hade han däkkat och kom då lite senare till skogås så jag satt bara där och kollade när alla andra hojjade.. ! va fett med sugen!
men iallafall så kom sebbe efter ett tag. så vci fettade in allting och sedan skruvade på men vi kunde int skriva för mycke för då gcik itne styret att vrida (?)
så va hade det lite löst och lätt det glappa så rörde vi oss mot kebaben. när vi ätit klart så hojjade jag inget bara kollade efter som att styret va bugg.. men iallafall så såg jag att min grane och hans kompis åkte där uppe (?)
så jag åkte upp till dirten och det va min grane hehe. så jag undrade vad fan han gjorde här! han har DH cykel.
men han hade aldrig vart här men han körde inget dom kom mer hittt för att kolla.
så vi snackade lite så bad hans kompis mig hoppa mellanslingan så jag gjorde det MED GLAPP I GAFFELN fett äckligt haha.! men jag gjorde inge mer. så vi drog till streeten där
men iallafall han ahde inte hojjat på typ en månad så han va lite oflow haha XD det va lite kul.
men iallafall så drog jag hem efter ett tag eter att ha sanckat med stefan.!

när vi va i VH så cyklade jag och min grane och hans kompis hem jag frågade int om skjus av mamma dden här gången hehe. (duktig)
men iallafall när vi kom hem så satte jag mig vid datan och sedan åt jag.. när jag ätit så såg jag att american pie gicvk på tv.
så jag satte mig och kollade på den nu e den precis slut. så jag har inge mer att skriva.. skriver inge mer idag..

sha då
dröm om mig så får ni en bra sömn (fråga karin)

pjössar ejan vjiiktor :D <3

Kommentarer
Postat av: Anton

"grane" HAAHAHHAHAHA Granne* D00d

2008-07-30 @ 01:25:19
URL: http://antonlarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0