woeehoo

thjaa!

gissa vad jag har letat efter det här i en månad nu efter album med BlessTheFall, from first to last, och love hate hero.
ett album hittade jag inte det va de senaste från blessthefall.
men men det kommer säkert sennare

fick även reda på att karin älskar sån still jag vill ha igentligen. e inte mig själv nu. klädd som en fjortis.. vill itne det. nu vet ni alla det innan viste bara ellie och karin de.. nu vet nu sha

så nu håller jag på tanka ner albumen och så länge jag väntar så skriver jag blogg och bjuder på en låt av varje grupp.



LoveHateHero - ´Godbye My Love




From First To Last - Note To Self





BlessTheFall - Times Like These





där har ni en av varje låt av albumen jag laddar ner.

albumen jag laddar ner:

BlessThaFall - His Last Walk (2006)

BlessTheFall (något extra med dom som itne finns med i his last walk) (år, vet ej)

From First To Last - From First To Last (2008)

From First To Last - Heroine (2006)

Love Hate Hero - White Lies (2007)

Love Hate Hero - (album, vet ej) (år, vet ej)



PS: NI BEHÖVER INTE SÄGA TILL OM NI HAR ALBUMEN I INLÄGGET INNAN FÖR DET E DOM JAG LADDAR NER BLA.


sista in lägget för idag.
så det blir god natt här.. dröm om mig gött fölk

pjösar ejan vjiktor :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0