Ah middag och gnäll på morsan.

Här sitter jag och grubblar vad jag ska göra ikväll asså... Morsan har ju inte köpt chip eller godis eller läsk till mig. Det lär inte bli att svulla framför datan eller tv:en iallafall... Kasnke ska gnälla lite till på henne så kanske hon åker ner till slut och köper lite gott till mig, det vore lite snällt tycker jag, för jag pallar inte gå på krykor ner till konsum.

Har faktist längtat efter middag idag, skit konstigt, satt nyss där nere med morsan och farsan. (Satt och kolla i en tattuerar bok) sen börja farsan prata om mat så jag förslog att vi kunde äta köttfärspaj älskar verkligen det. Så vi kasnke ska äta det ikväll lär bli tjockt nice.
Efter maten ska jag gnälla lite mer på morsan behöver något gott förutom mat i mig. Annars får jag gnälla på tobbe så kasnke han gittar ner med moppen. ajaa vi får se vad som händer.
skriver mer ikväll innan jag ska sova.

jag är inte latt så ni vet det e bara jävligt jobbigt att gå runt med krykor, lär ju bli mobbad om någon av mina kompisar ser haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0