all sång skansen

tjena tjena... all sång sög haha. så här såg dagen ut:
vakna halv 7 av att bror ringde... (brolle) och sa upp nu och fixa håret så vi kan dra... jag fixade mig och vi tog 8.28 bussen i lillgården... hehe. trött som bara fan hehe. men när vi kom fram så va vi tvugna att stana och köpa något till rasmus och mig som vi kunnde ha till lunch, blev sallad... hehe. men när vi gick till busshållplatsen hade jag och brolle vart lit sega så vi missa bussen med 5 minuter hehe. men men det gör inget. så vi väntade på närsta buss, medans vi väntade så ringde alexandras mamma som vi oxå va där med... och sa att det va mycke kö in ditt... vetta fan hur hon kunde veta för hon hade itne gått för bi hehe... men iallafall så va vi tvungna och ta bussen som kom och när vi kom fram så va vi tvungna att springa haha. jag och brolle tappade bara byxorna hela tiden haha. men iallafall så va det inte alls mycke kö. så jag fick springa hela den skit bitten och bli anfåd i onödan hehe. vi fick en bra plats, och jag och rappe däkkade på en gång under tre paraplyn så ingen kunde se oss haha. det va as skönt... så till alla lodisar som läser min blogg e eett tips att övernatta där... ta med en filtt och e kude kasnke vore skönt oxå men iallfall så förstår jag itne varför vi va där så tidigt... vi va framme kl. 09.00 asså skit trött hehe. plus att allt det där skiten började kl. 20.00 man dör ju fan. men men för det mesta sov jag och rasmus... han sov lite mer än jag.. när det kom lite mer folk så satte jag mig upp med den finnaste frillan tjockt nice va den ska ni veta. haha. men iallafall så vet jag inte vad vi gjorde imellan men vi va tvungna asså hela publiken va tvungna att hjälpa lite hehe.. med att vad vi skulle säga och sånt skit... hehe sen skulle dom prov spela asså... dom spela typ samma låt 10 gånger man bara AAAAHHHH va fan... då har man ju redan hört allt... skit boring vad ska man göra där om man får veta allt innan.. ? men aja... senare så skulle det ju börja och vi stälde oss oc kollade.. några tjejer drog av min luva och drog i min rugga haha. så fort jag vände mig om så hörde man deras jälva tjej fniss "hihiihihihihihiihihiih" asså shit som va skit jobbiga... haha. men jag va redan trött att va där i mitten av allt bar ajg vänta på att dom börja så jag va glad när vi skulle hem... vi åkte buss och hoppa av lite innnan för alla utom jag ( brolle, alexandra och kim) skulle köka på donken hehe.. jag ville inte ha... men när dom kökat klart så rörde vi oss hem... suck.. va hemma dryggt 23.00... så har vart borta ett tag nu... men jag tog en macka att äta sen ringde jag sandra älsklingen... men men nu ska jag chatta lite harre nice fan... pöss

Kommentarer
Postat av: W crew

Hhaha varför viktor XD? ofta man kommer dit klockan nio på morgonen -.-' :P(A)

2008-06-25 @ 00:07:52
Postat av: Viktor

vem e du... :O

2008-06-25 @ 22:07:21
URL: http://larsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0