asså sammy sammy sammy hehe.

assssssså va bara tvungen att säga lite saker jag glömde säga i in lägget innan, och att sammy e störd. asssså han drar fan ett hopp från bowlarna i björns över staketet... va fan e det med snubben hehe. nu komme rjag oxå tästa så komme rjga fasna med back hjulet och fixa en riktigt fin faceplant. hehe.

men glömde i andra inlägget att farsan väker mig imorn vid 10.00 så jag inte ska sova bort hela helgen hehe.. lär komma upp med mina trum cymbaler och slå på.. fy fan...
och att jag bara inte satt och lite xbox och data... gjorde lite nice graffiti oxå men bilden blev dålig i datan så lägger inte u någon bild... sorry

natti.,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0