bara chill idag

idag vakna jag drygggt halv 10 och börja sms med sandra, hon skulle igentligen till golfen kl. 6 men hon åkte iställ typ kl. halv 11 (hoppas hon har kul) hon tyckte det nämligen skulle bli skit tråkigt. haha.

såg nu att jag glömde skriva ett inlägg igår kväll efter maten... men det va inget speciellt jag gjorde. jag åt min köttfärspaj, gott som fan. haha. sen försökte jag få tobbe att åka ner med moppen och köpa lite chips åt mig, han skulleigentligen de men så ringde hans kompis så jag fick inget svull igår. (får idag iställe hoppas jag) vet itn varför men e skit sugen... men men senare när jag skulle till sängs så ringde jag sandra vi prata typ 1 eller 2 timmar kommer itne riktigt ihåg... men iallafall så hnde det inget mer igår...

idag ska jag vel inte gör någonting kanske träffar sandra senare. blir skönt saknar henne skit mycke.

juste jag kan gå utan krykor nu haha. vrider jag foten lite så gör det skit ont så foten e skit stel rakt fram.
vill verkligen cykla asså... hoppas att foten snart e hel så jag kan träffa sandra normalt och cykla. ha en bra dag skriver i kväll eller efter middagen.

skriver fortfarande mer än ( aanderssson.blogg.se ) trode hon skulle skriva mer än mig nästa gång men tydligen inte. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0