björnsan,copdirten,skogås

tjena tjena, har precis kommit hem från en lång tråkig cykling... dagen såg ut så här:
vaknade av att sebbe ringde mig och fråga om jag skulle med och cykla i skogås jag sa nej jag ska till björnsan med sammyyyy, han sa okej och sen la vi på.
han ringde upp direkt och sa att han följde med hehe.
så det blev en ensam cykling VH som vanligt... tog 7 över tåget.
när jag va i björns va det itne alls mycket skejtare men jag va ensam ingen sammi och ingen sebbe....
sebbe kom efter en timme.
men sämmi däk aldrig upp så vi drog till cop dirten och hojjade dära... langa lite cleana 360:is och nästan en hel tailwhip nice nice...
när vi vart där till halv 4 så drog vi till skogås... jag hojjade ingeting där förutom lite i minirampen brevid... va så jälva trött...
så jag ringde morsan och fråga om hon kunde hämta mig... hon skulle klippa sig i VH så jag tog tåget ditt och väntade tills hon hade klippt sig... och så fick jag skjus hem
vi stanade på vägen och köpte en varsin läsk... tjockt gott hehe.
och nu kom jag hem och ska snart äta och efter det duscha en as lång varm och skön dusch...
hare gött
TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0