brolin <33

tjatja, brolle drog nyss hem och jag satt mig vid datan och sedan åt lite tårta och middag... jag va faktist inte så sugen på tårta va inte så jälva gått.... hehe. men men jag och brolle gjorde så hära... : hehe, han kom och plinga på mig efter att ha tagit en timmes dusch, så fick vänta ett tag här hemma hos mig men han kom ju tillslut...hehe. det börja med att vi gick ut och cykla lite bara runt om kring området och bara snacka om sommar lovet... men sen tröttnade vi och hojja ner till konsum och köpte varsin läsk och han tuggis och någon chokladbit... sen åkte vi upp igen tog typ en halv timme brukar ta 5 min hehe. men det va endå jävligt chill, bara att snacka lite med han... när vi kom hem satt hans store bror (18 år, patrik) och lirra fiffa 06 tror jag att det va... jag blev helt fast i det och va super peppad haha. helt sjukt hatar fotboll tills det e spel hehe. men men vi gick vidare och bakade lite kakor vet du hur gryma vi va eller...  
börja med att leta efter ingrädienser (30 min)
sedan börja smetta ihop allt (1 timme)
haha, sen lägga på det på plåtten (1,30 min)
asså vi va gryma tog bara en jälva lång tid. hehe. men men när dom va klara efter drygt 7 min så va vi så stolta ska ni veta haha.
ahh just fan måste säga det nu så jag inte glömer bort det... när vi skulle in till han så låg det en katt under hans studsmatta... åhh fy fan han sprang till den föär att skräma den, när vi ser en sak flygger ur munnen på den. det va en död halv råtta och inälvorna och allt bara låg där åhh fy fan vad skabb det va asså...
men men tillbaxt till bakandet...
när vi smakade på våra kakor va vi stolta som fan bara att dom va lite mjuka kanske. hehe.
vi satte oss och lirra lite fifa 06 eller ah... han spela jag titta, tycker inte om att spela det bara att titta på skiten.. han va fan duktig haha värsta snygga målen... hehe. när patrik kom in i huset igen han hade varit ute asså... så ni vet... hehe. men när han kom in så hade han med sig någon tjej som hete natalie, dom smakade våra kakor hehe patrik tyckte dom va goda men natalie komenterade att det skulle va choklad sås i mitten och att dom va aldeles mjuka... vi som va så stolta först... men men haha, när vi spelat klart fifa 06 så gitta vi hem till mig som två data nördar så gick vi upp på rummet på en gång och börja chatta lite... hehe. men men typ en kvart senare såg han att matchen började om 10 min så han gitta hem efter som att jag inte tittar på fotbollen... hehe. men när han drog så åt jag lite tårta och middag som sagt var... hehe. när jag ätit klart gick jag upp och prata i tele med sandra saknar henne men hon hade det kul där uppe i falund hon men men.. har inget mer att skriva nu så skriver ikväll kanske mne om jag inte gör så säger jag...

god natt nu, hare nice pööööss

Kommentarer
Postat av: Sammiii

Tjoi, vette fan om ja såg dig i skogås x) du får langa upp lite bilder på när du kör ui bloggen! ;D

2008-06-22 @ 23:57:35
URL: http://hejjaghetersammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0