:)

tjennare, idag fyller brosan 16, så jagb lev väkt kl. halv tio asså... bara för att kolla när han öppnar paket. hehe. onödigt... tycker jag iallfall... men jag fick ett par trummpinner av farsan... som va designade av trummisen från P.O.D. tycker inte dom som spelar asså själv musiken men trummisen e duktig han... hehe. men iallfall han fick i allfall i present: töjning (han töjer örat), 2100 kroner till en ny gitarr, någon grej till gitarren vetta fan vad det heter. hehe. sen kommer jag inte ihåg något mer.. han får säkert lite mer ikväll tror jag. hihi så ikväll blir det tårta för lilla mig.

jag plugga lite på moppe kort även fast jag inte kan ta koret än efter som jag e fjorton och fyller år om 7 månader och 5 dagar. hehe. men om jag pluggar nu så kanske det e lättare sen när man e 15 så kanske man kan ut och lite snabbare. det e ju bra tycker jag iallfall... 
men när jag pluggade så läste jag mest hur man bromsa efter som jag sög på det när jag körde tobbes moppe förut haha... men nu förstår jag... sen pluggade jag oxå skyltar kunde alla utom 6 st... så jag gick ner till farsan fett stolt och sa att jag kunde alla skyltar utan sex... så sa han okej va bra för det kommer typ 80 frågor och man får bara ha minst 6 fel. hehe jag va vist inte så duktig då, men men jag får plugga vidare, om jag pallar... 

har inge mer att skriva nu... men hare gött så hörs vi 
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0