förvirrad-

allting bara snurrar i skallen på mig nu, jag vaknade först av att farsan ringde och fråga om någon hade plingat på och skulle ge oss något masagebord. (han tattuerar) men nej det hade någon itne gjort... sen ringde jag upp sebbe (han jag hojjar med) för han ringer jämt från anonymt numer, så jag trode att det va han men det va det inte. hehe så jag råka väka han men skit samma... jag frågade iallfall om han ville cykla med mig... men jag vet inte om jag orkar, skulle ju igentligen vara med sandra idag, men just nu e hon i handen på väg hem. får se vad som händer. men iallafall så har jag precis ätit en hamburgare. haha och nu sitter jag här och vet itne vad jag ska göra idag... vädret ser ju inte så bra ut, ser mer ut som om du ska börja regna... nu har jag inge mer och säga... skriver lite senare hare gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0